Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing - hvad skal der til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg overvejer at start et "outsourcing firma" og gå med nogle tanker om hvad skal der til for at firmaer (30 ansatte og op) vælger at outsource en del af deres firma.. I mit tilfælde vil jeg kunne garantere besparelse(r) fra dag et. Udover besprelser vil jeg kunne aflaste personen eller personerne der sidder med denne opgave.

Som altid tænker flere hoveder bedre end et, så jeg kunne godt tænkte mig at få jeres syn på hvad der skal til før I ville takke ja til at outsource?

 

 

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vedrørende outsourcing er det meget vigtigt at kommunikationen og kommunikationslinjerne er 100 % iorden. Jeg tror du vil kunne drive det vidt indenfor outsourcing hvis du med dit firma kan sikre, at kommunikationen er i orden. Firmaer i Indien og Kina opererer ofte til 1/3 af prisen af hvad vi kender herhjemme selv indenfor ingeniørarbejde og udviklingsprojekter og de kan levere samme kvalitet.

Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen

                                  jeboni@mail.dk

                                  www.innoactive.dk  

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for ydelser du tilbyder?

 

 

Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Den outsourcing jeg vil tilbyde er ikke noget som kan købes udenfor DK, det kan kun ske lokalt. Jeg kan af gode grunde ikke uddybe det nærmere på nuværende tidspunkt. Dog kan jeg sige det er ikke software, og mig bekendt er der ikke andre på det danske marked der gør lign. "ned" til i SMB segmentet.

Jeg er meget interesseret i at høre fra folk med erfaring omkring hvilke overvejelser man som virksomhed eller ansvarlig (delvist ansvarlig) gør sig når man overvejer om outsourcing som en løsning. Omdrejningspunktet vil være at opnå enkelthed, gennemsigtighed, besparelser og frigive tid til andre opgaver.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)