Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge ( gratis )hvad har du at miste.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse



 



Hvis du insisterer på, at der er penge at tjene uden at man skal have 1700 kroner op af lommen, så tager jeg gerne dit ord for det. Men de "1700 kroner" har jeg altså fra Skjulte Skatte selv. Så hvis du ikke har læst om dette nogen steder, så vil jeg påstå at dette så om muligt er blevet ændret eller droppet.



 



Min kritik imod firmaet vægter heller ikke kun på de ting, som jeg har nævnt på denne tråd. Men meget af denne kritik er allerede blevet lagt på bordet af andre og denne gang ser jeg mig simpelthen enig med den kritiske part.



Jeg læste oven i hatten en 2 siders artikel i et blad, hvor Henrik Bruhn tilsyneladende selvproklamerer sig som småhustler.



 



Det er jo altså ikke få faresignaler som jeg og andre slår på og uanset hvor reelt det er eller ikke er, så tror jeg simpelthen ikke at Skjulte Skatte bliver en long-term forretning og jeg tror heller ikke på, at konceptet formår at skabe nogen international interesse.

Jeg vil også mene, at jeg forstår produktet i Skjulte Skatte ganske vel og sagen er jo den, at produktet i bund og grund kan være alt imellem himmel og jord. Der er jo mange online firmaer, som tilbyder affiliate aftaler og dvs. at man tjener provision på at henvise en kunde til dem.



Produktet er vel defineret samtidig med, at det er meget udefineret.



 



Men bortset fra det, så må du meget gerne forklare så præcist og utvetydigt som muligt hvordan man skaber sin indtægt i Skjulte Skatte? Hvis jeg/vi har misforstået noget, så forklar hvordan det ellers foregår.



Jeg ved desuden at der er mange der slet ikke tror på, at Skjulte Skatte i det hele taget har et produkt.



Men. Hvad er det som Skjulte Skatte har som er omsætteligt?



 



Jeg har faktisk også et andet spørgsmål. Er Skjulte Skatte virkelig Danmarks hurtigst voksende forbrugerorganisation og hvad bakker Henrik Bruhn egentlig den påstand op med? - Det virker som om, at han prøver at skabe et Hype med en påstand der da umuligt kan være hold i.

Jeg kan heller ikke se ideen i, at skulle tjene penge på "et produkt" som man motiveres til IKKE at købe.
Det første man får af vide er jo, at det er gratis og at det er andre der skal købe.



Jeg synes det er meget udefineret hvad en brugers virke er. - Er de kunder eller forhandlere? - For hvis alle brugere (kunder/forhandlere) kommer ind via Skjulte Skattes side; så får de jo af vide, at de ikke skal købe noget.
 - Det som jeg mener er; Hvornår og hvordan motiveres folk egentlig til at KØBE? For det virker forkert, at første signal til den potentielle kunde er, at vedkommende ikke skal købe noget. - Og det virker direkte tåbeligt, hvis man i efterdialogen pludselig står og siger det modsatte.

Det proklameres kraftigt at det er gratis og ergo må der være nogen mennesker der får stukket en plade. For Skjulte Skatte er jo i virkeligheden ikke gratis. Skjulte Skatte er gratis i den forstand, at man hurtigt og effektivt kan oprette en markant brugerbase. - Hvis vi nu siger, at denne brugerbase er på 20.000 mennesker, så har Henrik Bruhn et "produkt" som han kan bruge overfor evt. partnere. Et givent firma vil tænke, at Henrik Bruhn er en direkte vej ud til 20.000 potentielle forbrugere. Om disse forbrugere er aktive, inaktive, kunder, forhandlere eller whatever er jo ligemeget, for det er jo et flot tal at kunne konfigurere med.

Skjulte Skattes overlevelse er i høj grad baseret på, at få opblæst denne forbrugerbase og forsøge at holde fast i folk.



Da Skjulte Skatte i sig selv ikke repræsenterer et egentligt produkt, så er Skjulte Skatte en forbrugerklub lidt lige
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 07-01-2007 19:47:20 Forfatter: James



PS. Beviser du eller nogen anden mig fejl i denne sag. Så er Du/I velkommen til at vende retur med et: ''I told You so.''



 

Stor respekt for at have skrevet sådan - flot at kunne indrømme at man har taget fejl....:-) (hvilket jeg dog ikke tror i dette tilfælde:-)

 

Husk Amino fredags bar på....ja , fredag:-) - Se tråd for netop dette

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Arhh

 

Nu ved jeg godt, at tråden her er blevet lidt lang, men ifølge debatten omkring Henrik Bruhn i CW, så er man bl.a. andet også inde debattere kvaliteten af artiklen Omstridt...

 

Jeg har selv oplevet som voldsoffer, hvor gerningsmanden fik 30 dages fængsel, for at have nikket mig en skalle og givet mig en knytnæve på læben med 3 sting i læben til følge, at en fantastisk journalist fik et ene interview med voldsmanden, hvorefter overskriften lød noget i retning af " ung mekanikerlærling fik en dårlig start...", hvor hele artiklen drejer sig om, at jeg havde provokeret ham i sådan en grad, at han simpelthen måtte dreje mig rundt på barstolen, hvor jeg sad, holde mine arme, så hovedet var blottet, og derefter nikke mig en skalle og afslutte med en knytnæve.

 

Hvad jeg vil understrege her, er min skuffelse af CW, som jeg indtil nu har haft et godt indtryk af. Alle oplysningerne, som kommer frem i artiklen står for Henrik Bruhns regning alene.

 

Journalisten siger dog godt nok, at han ikke bevidst var ude på, at promovere Henriks forretning, men man kan vel ikke fortænke nogen svage sjæle i at tro, at det må være en veldrevet forretning siden direktøren snart kan kalde sig mangemillionær, en dansk investor(Som Henrik ikke vil oplyse nærmere om), som vil købe virksomheden for 17 mio. kroner.

 

Nå men sådan kunne man blive ved i artiklen. Jeg har skrevet min kritik i kommentaren i CW´s debat, så jeg mener, at jeg godt kan tillade mig, at poste den her også.

 

Nå men til alle jer, som stadig finder Henriks tilbud interessant..."Må lykkens gudinde tilsmile jer"

 

 

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)