Der er efter min personlige mening godt formuleret Og i øvrigt velkommen til, Lars |
Jeg vil da sige at den her tråd er kørt fuldstændig af sporet.
Jeg søgte et svar på et meget simpelt spørgsmål, og det kan da godt være det er basal viden for mange af jer, som har været selvstændige i lang tid.
Men nu er jeg ny indenfor området, og jeg synes ikke rigtig jeg kunne finde svar på det jeg søgte, men det er da beklageligt at nogen føler sig irriteret over sådan nogle spørgsmål.
Nu har jeg personligt lavet musik i mange år, og i de respektive forums var der også folk som jeg, der var helt grønne på området, men i stedet for at skrive nedladende kommentarer, fordi personen ikke har den mest basale viden, så lader man bare være at svare, hvis man har haft så dårlig en dag, at den slags kan bringe ens pis i kog.
Man får i øvrigt en meget bedre følelse af at hjælpe andre, fremfor bare at skyde dem ned, pga. deres manglende viden :)
Du skulle i øvrigt prøve, det har faktisk givet pote, da mange af de personer jeg har hjulpet også har kunne hjælpe mig senere hen.
Bliv gratis medlem