mine forældre vil låne mig penge til at starte, så det er ikke noget problem.
men jeg mangler meget viden inden for området, så som skat, moms, hvor jeg finder en til at lave en god netbutik, osv :-) så jeg håber der er en eller flere der kan fortælle mig alt jeg skal vide fra start.
men jeg mangler meget viden inden for området, så som skat, moms, hvor jeg finder en til at lave en god netbutik, osv :-) så jeg håber der er en eller flere der kan fortælle mig alt jeg skal vide fra start.
Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at skrive til mig. Jeg kan kun anbefale magentocommerce som din kommende webshop løsning. Mere viden herom kan du få, såfremt du kontakter mig :).
Her på Amino er der lavet en FAQ , med spørgsmål og svar nok til at holde dig beskæftiget hele weekenden - og lidt til. Der er links og gode råd til rigtig mange gode ting , så start her:
Hej Anna!
Det er vigtigt, at du ved, hvad du vil. Hvad vil du sælge, til hvem, og hvorfor. Det er vigtigt med en forretningsplan, på et eller andet niveau. Derfor skal du sætte dig ned og tænke over det. Skriv det ned og hav en at sparre med.
Vi vil gerne tilbyde at lave din webshop, vi har tilbud lige nu på 1999,- Dette inkludere dog ikke domæne og eventuel PBS tilslutning. No cure, no pay gælder under dette tilbud og sikre at du først betaler når du er tilfreds.
Vi laver også shops, som er er tilsluttet Paypal eller automatiske reseller shops. Tilbuddet er for at udvide vores portefølje
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.