Hvis du vil have PBS og hele molevitten, tror jeg beløbet er ca 6000 kr om året. Men er ikke 100% sikker, men priserne kan ses på deres side i PDF format.
Der er Joomla ekstensions som er gratis der kan intregrere Paypal f.eks. som koster 4% ekstra af ens overførsler.
Men dette betyder dine kunder skal oprette en gratis paypal account for at betale.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Du kan få en PBS betalingsmodul som ikke koster noget hos EPAY. Tjenesten koster dog 399 at oprette og fra 99.kr om måneden i abonnement.
Der er også mulighed for EPAY, som egentlig er gratis, men kræver jo at kunderne også skal have en epay konto. Det mest profesionele er rigtigt betalingsmodul hvor man kan benytte dankort/visa osv - altså det som f.eks. EPAY tilbyder.
Du skal dog huske på at der er noget som hedder PBS indløsningaftale og der bliver din mor risikovurderet. Det kan koste 10-20.000 kr for en indløsninngsaftale, som en slags depositum. Det hele kommer dog an på risikovurderingen fra PBS.
En PBS aftale med Dankort samt eDankort koster 250 i oprettelse, samt 1.000 kroner pr år.
Som Dino skriver, kan PBS dog kræve at stille en sikkerhed - alt afhænging af risiko samt kreditvurdering.
Når dette er gjort, skal du på jagt efter en betalingsgateway - den som kobler din mors Joomla shop, sammen med PBS.
Her er der flere udbydere, bl.a. ePay, Quickpay etc - flere af dem har modul til Joomla. Her skal du regne med 100-300 i oprettelse samt omkring 100-150 i drift pr måned.
Så det skulle være relativt smertefrit at komme igang, PBS er rimlig skarpe til at behandle ansøgninger for tiden - så behandlingstiden er nede på 2-3 uger.
En PBS aftale med Dankort samt eDankort koster 250 i oprettelse, samt 1.000 kroner pr år.
Som Dino skriver, kan PBS dog kræve at stille en sikkerhed - alt afhænging af risiko samt kreditvurdering.
Når dette er gjort, skal du på jagt efter en betalingsgateway - den som kobler din mors Joomla shop, sammen med PBS.
Her er der flere udbydere, bl.a. ePay, Quickpay etc - flere af dem har modul til Joomla. Her skal du regne med 100-300 i oprettelse samt omkring 100-150 i drift pr måned.
Så det skulle være relativt smertefrit at komme igang, PBS er rimlig skarpe til at behandle ansøgninger for tiden - så behandlingstiden er nede på 2-3 uger.
Mvh Henrik
Faktisk, da vi ansøgte, blev vi ringet op dagen efter afsendelsen fordi en af medarbejderne var i tvivl om noget, jeg forklarede hende hvad hun var i tvivl om, og 2 dage efter havde vi allerede en kontrakt i postkassen. Den blev underskrevet og sendt retur med det samme, og efter cirka 1 uge fra vi ansøgte, havde vi en indløsningsaftale med PBS. Så de kan godt være lidt hurtige derovre
Faktisk, da vi ansøgte, blev vi ringet op dagen efter afsendelsen fordi en af medarbejderne var i tvivl om noget, jeg forklarede hende hvad hun var i tvivl om, og 2 dage efter havde vi allerede en kontrakt i postkassen. Den blev underskrevet og sendt retur med det samme, og efter cirka 1 uge fra vi ansøgte, havde vi en indløsningsaftale med PBS. Så de kan godt være lidt hurtige derovre
Hvem har i sponsoreret?
Det er ikke sjovt at stå med en shop, og vente 5 uger på behandling af en ansøgning - så en behandlingstiden på 1 uge, må siges at være meget hurtigt.
Jeg er netop også blevet færdig med en webshop med joomla og virtuemart på NemPrint.dk. Det tog godt en måned af få PBS aftalen igennem fordi der var nogle småfejl og så kostede det 3500 i oprettelse og 1250 i årligt gebyr + et par % af per transaktion. Jeg bruger selv quickpay, og det virker helt fint. De har et gratis modul man kan downloade, så det er let nok at komme i gang.
Jeg er netop også blevet færdig med en webshop med joomla og virtuemart på NemPrint.dk. Det tog godt en måned af få PBS aftalen igennem fordi der var nogle småfejl og så kostede det 3500 i oprettelse og 1250 i årligt gebyr + et par % af per transaktion. Jeg bruger selv quickpay, og det virker helt fint. De har et gratis modul man kan downloade, så det er let nok at komme i gang.
Hej Søren nu gik jeg lige ind på din side, meget god side forresten. Synes lige at du måske godt kunne rykke f.eks.
Indbinding - Beregn din pris
op i den øvre del af siden, istedet for alt det tekst før den. Attention - Interest - Desire - Action (skaber du ikke ved at putte den nederst hvor ingen kan se den.