Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor til fornuftig pris

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står overfor at mæske skal lave nogle større ændringer i mit privatliv har behov for en dygtig revisor til at rådgive mig med henblik på skat og skatte fordele. Det omhandler altså privat økonomi og skat og ikke virksomheds økonomi og skat. Ved det er lidt "off-topic" men man kan jo lige så godt søge i dette netværk som så mange andre stæder. nogen som kan hjælpe til en fornuftig pris? eller kender nogen som kan?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:06

Hej René

Jeg har gennem 5-6 år anvendt Christian Lysehøj Revisor www.lysehoej.dk lige fra vi startede som helt lille firma uden ansatte. Han/de har speciale i de helt små personligt ejede firmaer og også personlige skatteberegninger, så det kunne være et godt bud.

Prisen er absolut i orden, og servicen er virkelig god, jeg er ihvertfald en meget tilfreds kunde :)

Du kan evt. ringe og tage en snak med Christian på tlf. 32968037 - hils evt. fra mig, så kan det være han gir en go pris :)

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 16:28

Det er super. Jeg har allerede haft ringet til manden og aftalte et møde med hans kone. (og jeg bhuskede at nævne dit navn håber det giver lidt goodwill i den anden ende :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)