Lagervarer.dk har indgået et samarbejde med foreningen støt mor og far, for at give familier med børn som har et psykisk handicap en bedre mulighed i hverdagen.
Jeg håber at i aminoer vil bakke op om dette projekt da det kan lade sig gøre uden at det skal koste jer noget.
Nu har jeg desværre intet restlager, men synes at det er et rigtig godt initiativ. Arbejder selv med en autismegruppe til daglig og det er absolut et felt der godt kunne bruge lidt mere fokus og støtte.
Dog trænger initiativtagerne virkelig til at få lidt korrektur ind over den tekst I fremviser på Jeres side. Den er så fuld af fejl at det næsten gør ondt i øjnene at læse og det bevirker altså desværre at de fremstår mindre seriøst end de burde.
Skulle de ønske det, så retter jeg den gerne lidt til for dem, kvit og frit. Jeg beskæftiger mig ingenlunde professionelt med korrekturlæsning, men kan absolut gøre den langt mere læsevenlig og fjerne alle de nuværende stavefejl. Det kan så være være mit bidrag til projektet, nu hvor jeg ingen lagervarer har at byde ind med. Skulle det have interesse for dem, så er de velkomne til at kontakte mig på amaris@forum.dk.