Din mening om tekstgenkendelsesprogrammer - har de en fremtid ?
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 27. Nov 06
INNOACTIVE
Skrevet
14-01-2010 kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer,
Stregkoder kender vi alle selvom de i sin tid blev spået en dyster fremtid. Måske er papir og trykte bøger på vej ud men har avancerede tekstgenkendelsesprogrammer alligevel en fremtid ? Det kunne jo være ret så smart, hvis man rådede over udstyr, der med en minimal fejlprocent kunne scanne og "forstå" trykte bøger på måske mange sprog ?
Findes det allerede i en eller anden form og hvor fejlsikre er de?
Med venlig hilsen: Jesper Boesen Nielsen
Svar
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Jeg leder med lys og lygte efter et komponent som kan benyttes i .NET til at læse teksten i et billede...
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
En simpel Google omgang gav mig
Tak..... det har jeg ledt efter gang på gang.... :)
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Jeg leder med lys og lygte efter et komponent som kan benyttes i .NET til at læse teksten i et billede...
Må lige høre mener du hvis man laver et billede i f.eks jpg format og der er en tekst på dette billede vil du læse den tekst ?
/allan
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Må lige høre mener du hvis man laver et billede i f.eks jpg format og der er en tekst på dette billede vil du læse den tekst ?
Nemlig.... Forestil dig et økonomisystem hvor du scanner alle dine faktura 'er ind og det så behandler dem automatisk...
Svar