Hej Kære Amino'er !
Jeg har gennem et stykke tid fumlet lidt med at starte en webshop op. Først var det lidt for hyggen og sjov skyld, men nu har det taget en mere seriøs drejning hvor jeg skal forsøge at leve deraf. Jeg har en webshop ved navn Sportspower.dk hvor jeg bl.a. sælger T-shirts med tryk (som vi selv producerer) og sportstøj fra en producent ved navn Mitré. Jeg søger flere og andre produkter til shoppen, men har absolut ikke penge til at binde i hverken større eller mindre lager. Derfor skal jeg enten kunne bruge dig/jer som lager, eller have et mindre parti i kommision fra Jer. Tag evt. et kig på min shop og kom endelig med forslag til nye varer/produkter i mener kan forhandles via denne shop. Jeg er spændt på at se evt. respond på denne tråd
Shoppen findes på: www.sportspower.dk og forhandler altså andet end sportsudstyr, men der er naturligvis grænser for hvilke artikler der kan føres via denne side.
Mred Venlig Hilsen: Alex Hansen, daglig leder |
Hej Alex
Du er velkommen til at sælge Energi- og protein produkter for mig ( dropshipping).
Jeg er lager og sender ud herfra.
Du kan se produkterne her: http://sliknet.dk/shop/energiprodukter-15c1.html
Hvis det har interesse så send mig en mail på jesper@sliknet.dk , så får du priser og betingelser.
Held og lykke med shoppen.
Mvh
Jesper