Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer søges til nystatet webshob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amino'er !

Jeg har gennem et stykke tid fumlet lidt med at starte en webshop op. Først var det lidt for hyggen og sjov skyld, men nu har det taget en mere seriøs drejning hvor jeg skal forsøge at leve deraf.

Jeg har en webshop ved navn Sportspower.dk hvor jeg bl.a. sælger T-shirts med tryk (som vi selv producerer) og sportstøj fra en producent ved navn Mitré.

Jeg søger flere og andre produkter til shoppen, men har absolut ikke penge til at binde i hverken større eller mindre lager. Derfor skal jeg enten kunne bruge dig/jer som lager, eller have et mindre parti i kommision fra Jer.

Tag evt. et kig på min shop og kom endelig med forslag til nye varer/produkter i mener kan forhandles via denne shop. 

Jeg er spændt på at se evt. respond på denne tråd Big Smile 

Shoppen findes på: www.sportspower.dk og forhandler altså andet end sportsudstyr, men der er naturligvis grænser for hvilke artikler der kan føres via denne side.

Mred Venlig Hilsen: Alex Hansen, daglig leder

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:40
Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 16:14

Jesper Laugesen:

Du er velkommen til at sælge Energi- og protein produkter for mig ( dropshipping).

Jeg er lager og sender ud herfra.

Du kan se produkterne her: http://sliknet.dk/shop/energiprodukter-15c1.html

Hvis det har interesse så send mig en mail på  jesper@sliknet.dk , så får du priser og betingelser.

Hej Jesper !

Bestemt interessant - Jeg sender dig en mail, så må vi se hvad vi kan finde ud af ...

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:54

Har sendt en P.M. til dig

Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 13:04

Alex Hansen:

Jeg har gennem et stykke tid fumlet lidt med at starte en webshop op. Først var det lidt for hyggen og sjov skyld, men nu har det taget en mere seriøs drejning hvor jeg skal forsøge at leve deraf.

Jeg har en webshop ved navn Sportspower.dk hvor jeg bl.a. sælger T-shirts med tryk (som vi selv producerer) og sportstøj fra en producent ved navn Mitré.

Jeg søger flere og andre produkter til shoppen, men har absolut ikke penge til at binde i hverken større eller mindre lager. Derfor skal jeg enten kunne bruge dig/jer som lager, eller have et mindre parti i kommision fra Jer.

Shoppen findes på: www.sportspower.dk og forhandler altså andet end sportsudstyr, men der er naturligvis grænser for hvilke artikler der kan føres via denne side.

Okay - Da der ikke er kommet så forfærdelig megen respond på denne tråd (og det er jeg selvfølgelig ked af), så prøver jeg lige igen da jeg kan se at budskabet nemt kunne misforståes.

Ganske alm. grosister eller blot gode ide'er til produkter, der kan sælges fra omtalte webshop søges. Eneste betingelse er at produkterne ikke falder alt for meget uden for oprindeligt koncept. Har f.eks. sagt pænt nej tak til rengørings-artikler (selvom det sikkert var et fint tilbud), men derimod taget imod et tilbud om Energi-produkter (som snart er at finde på vores webshop).

ALLE gode forslag er velkomne ...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:23

Send mig lige en mail på: Lasse@Lykkemedia.dk  så har jeg måske noget :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:33

Fedt navn

Hvis ikke du allerede har gjort det, så få det varemærkeregistreret, inden er andre der gør det for dig og venter på det bliver stort og så blokerer dig i markedet.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)