Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ny host asap

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter mange problemer i det nye år med nuværende host (one.com) søger jeg ny host asap.

Hvor hurtigt kan du gøre det?

Handler om 1 domæne hurtigst muligt, efterfølgende 3 mere..

Kan du hjælpe mig eller har en god ide til en host, der kan realisere en flytning i løbet af idag eller imorgen, så sig venligst til.

Mvh

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:03

Hej Daniel,

Prøv Unoeuro. De er billige, men leverer god kvalitet til pengene.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:08

Hej Daniel,

Jeg har selv et one.com domæne og købte fornyeligt et nyt.

Må jeg spørge, hvad problemerne har bestået i?

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 10:11

Hej,

Vi er et reklamebureau, som også udbyder hosting (vi er ved at oprette et separat firma til denne del). Prisen er en lidt anden end hos one.com. Vi tager 89,- pr. måned, men det fungere til gændgæld også! Vi faktura pr. kvatal eller et år frem af gangen (du bestemmer). Ingen oprettelses gebyr eller noget.

Ring 4074 7613 eller skriv en mail til nc@drive-design.dk også skal jeg sørger for, at du er oppe og køre hurtigst muligt.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 18. Oct 06
Skrevet kl. 10:12

tak prøver unoeuro...

Ja det ved jeg så ik helt, men plejer at være med mit xml sitemap, som jeg har prøvet at få lavet på mange forskellige måder efterhånden men siden crasher hvergang inden for et døgn..

Deres support er ik til meget hjælp, eller jo den engelske plejer  at være god nok, men når den danske er oppe bliver jeg automatisk smidt derind, og ham der sidder der Anders er ike de skarpeste kniv i skuffen, kan egentlig kun sige det er svært at sige..

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:14

vil klart anbefale dig www.gigahost.dk

Der kan du udvide med ubegrænset antal domæner og databaser...

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:22

Er du sikker på att det er hosten der er noget galt med?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:37

har selv haft one på alle mine domæner, men også efter utrolig mange fejl fra deres side skiftede jeg. Jeg lavede et lyn skift til mlhosting.dk - Og er ret godt tilfreds med dem, ikke oplevet problemer endnu og har brugt dem i ca. 4 måender nu.

Tilmeldt 18. Oct 06
Skrevet kl. 12:01

Hej

Har nu fået siden op igen... tak for hjælpen :)

Er stadig ved samme host, men vil nu bruge dagen på at lede efter en ny..

Nej det er egentlig ik hosten, men det kan bare ikke passe at jeg ikke kan bruge xml sitemap filer hos one.com, hvergang jeg prøver at bruge det på enten den ene eller anden måde går siden ned indenfor 24 timer, synes selv at xml sitemaps er rimelig vigtige i forhold til søgemaskinerne.. Og kan derfor ikke leve med denne host.. bruger wp´har prøvet alle xml sitemaps plugin jeg kan finde og det samme sker hvergang, selv om jeg ikke kan finde andre der har problemer med de plugins.. og synes egentlig os det er underligt vis alle de forskellige plugins er broken..   derfor vil jeg mene det er et problem med hosten og ikke koden.

Mvh

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:08

Daniel Hutmacher Ejsing:

synes selv at xml sitemaps er rimelig vigtige i forhold til søgemaskinerne..

Du får ellers svært ved at finde en dansk SEO-haj, der som udgangspunkt anbefaler dig at bruge xml sitemaps. Med argumenter som, at det ikke gavner din side at tilmelde xml-sitemaps til søgemaskinerne og at de kan skjule crawling-problemer, vil du nok nærmere finde anbefalinger om, at du i de fleste tilfælde ikke skal bruge sådan et sitemap.

(Undtaget i specielle situationer såsom flytning af sider, hvor det måske kan bruges i en overgangsfase).

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)