Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside opbygning?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er i gang med et større projekt, hvor jeg skal bruge en virkelig dygtig IT mand som kan sin branche. Jeg har ikke selv nogen stor forstand på hjemmeside opbygning, så jeg skal bruge den der passer perfekt til et samarbejde og muligvis et partnerskab.

Jeg kan ikke forklare hvad projektet går ud på, men jeg ville prøve at formidle hvad du skal kunne lave af IT / hjemmeside opbygning som udgangspunkt.

• Unikt design
  • Brugervenligt og enkelt
  • Bruger login med informationer om selve brugeren
  • Forskellige designs
  • Bannere
  • Logo

Og meget andet!

Projektet er fortroligt, så du kommer ikke til at få nogen form for information inden vi muligvis tager et møde.

Mvh. Thomas De Oliveira

www.billedeshop.com    28 77 09 45

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:58

Thomas De Oliveira:
Projektet er fortroligt, så du kommer ikke til at få nogen form for information inden vi muligvis tager et møde.

Jeg kender dig ikke og så vidt jeg kan se ud fra din "online profil", så har du ikke rigtig skabt noget stort og brugbart online før.... korrekt? Dette i sig selv er intet problem og ikke for at rakke ned på dig. Mit spørgsmål er bare, hvorfor skulle jeg sætte et møde op med dig om et projekt, som du ikke vil fortælle bare lidt om? Og hvis ideen er så god, hvorfor kører du så ikke projektet selv og så betaler dig fra det hos en programmør? Som din ansøgning står der, så vil jeg sgu' hellere arbejde på en af mine egne online ideer, frem for at tage til et møde med en unknown gut omkring et projekt som jeg ikke aner hvad handler om.

Det er ikke en kritik, men jeg tror, at hvis du spiller med lidt mere åbne kort, så vil du få flere interessante henvendelser. Ideer er der masser af - det er at udføre dem, der er svært!

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 21:27

- og, hvad kan du selv?

Ellers lyt til ovenstående.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)