Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige TRYKSAGER

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du at få trykt nye visitkort, få et professionelt logo til dit nye firma, eller går du og tænker hvad det f.eks. ville koste og få lavet postkort, blokke, skilte eller anden type tryksag til dit firma, så kast en mail afsted til mig.

Jeg tilbyder alle typer tryksager og reklameopgaver til fornyftige priser.

F.eks. 500 visitkort til 595,- trykt på 300g papir i flot blank kvalitet. ekskl moms/fragt

Annoncer fra 395,-

Er der en eller anden opgave du går og funderer over, så send en mail eller giv et ring, så snakker jeg gerne med dig om det eller giver et helt  uforpligtende tilbud. Ingen opgave er for lille eller stor, og her er der ingen dumme spørgsmål :)

Men husk og fortæl du er Amino-bruger for så er der selvfølgelig Amino-rabat! :o)

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:28

Hej jeg er meget intresseret i at hører hvilke tryksager du kan klare.

jeg søger et trykkeri der kan trykke

Textil ( Snørrebånd, Keychangers, og t-shirts)

andet tryk, (Badges, Afgrænsningsbånd,andre reklamevare)

er det noget du kan klare til en formidabel pris?

//Manager i bandet Across the line.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 14:15

Hej Simon og Pixelartist

Keyhangers, t-shirts med tryk og badges laver vi tonsvis af hvert år,  det er ikke helt det samme som design og digitaltryk som pixelartist tilbyder,  du er meget velkommen til at sende mig en mail omkring de produkter du søger hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:26

Kan ikke se din mail adresse? :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 15:35

Hej Simon,

Skulle til og skrive svar til dig, men kan se du allerede har fået kontakt med en anden, så håber du finder en løsning der. Men har du brug for hjælp til tryksager en anden gang, er du velkommen til og konakte mig. Held og lykke med det. MVH Pixelartist

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 15:39

Hej Lars,

synes det er en lidt sjov måde lige og byde dig ind over her, med og fortælle, hvad jeg kan tilbyde og ikke tilbyde, for da du ikke kender mig, kan jeg ikke se, hvordan du kan vide, hvad jeg kan hjælpe med. Så nu har du så fået kontakten her, og håber I finder en god løsning sammen, men lad venligst være med og snakke på mine vegne en anden gang ik :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48

Lars:

Hej Simon og Pixelartist

Keyhangers, t-shirts med tryk og badges laver vi tonsvis af hvert år,  det er ikke helt det samme som design og digitaltryk som pixelartist tilbyder,  du er meget velkommen til at sende mig en mail omkring de produkter du søger hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Hej Lars,

det betragtes altså som dårlig stil at byde ind i tråde hvor andre tilbyder sig. Så opretter man sig egen tråd i stedet.

dbh.

Brian

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 15:57

Hej Pixelartist

Det er meget beklageligt og det er selvfølgelig ikke pænt at bryde in på den måde, jeg ved jo heller ikke hvad du kan tilbyde men fornemmede det mest er design og tryk på papir du arbejder med,   derfor tilbød jeg min hjælp.  Håber du får en masse gode forespørgelser på dit indlæg. Og endnu engang beklager jeg meget.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Skrevet kl. 19:19

Helt ok. Mvh Charlotte

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)