Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anonym domæne hvordan ?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:
Du kan ikke få anonymitet for et domæne ejet af et firma, så det er dig selv som person der skal have hemmelig adresse og domænet skal så registreres til dig og ikke dit firma.

Min kone har ikke hemmelig adresse men hun har valgt da nu opretter sit domæne at hendes oplysninger ikke skal vises :)

Concept-lingo.eu

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

DesignYOU:

Tommy:
Du kan ikke få anonymitet for et domæne ejet af et firma, så det er dig selv som person der skal have hemmelig adresse og domænet skal så registreres til dig og ikke dit firma.

Min kone har ikke hemmelig adresse men hun har valgt da nu opretter sit domæne at hendes oplysninger ikke skal vises :)

Du linker til et .eu-domæne. Er det det som din kone har købt, eller er det et .dk-domæne?
(denne tråd drejer sig om dk-domæner)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 14:31

Kan godt forstå, du ikke vil have alle mulige useriøse mennesker til at chikanere dig.

nettet kan man leje en videressendelsesadresse i udlandet -  fx tilbyder myus.com dette. Du får så en normal adresse som fx:

1901 60th Place E.
Suite M0142
Bradenton, FL 34203

Den angiver, du så bare, når du registrerer domænet.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:39

Tommy:
Du linker til et .eu-domæne. Er det det som din kone har købt, eller er det et .dk-domæne?
(denne tråd drejer sig om dk-domæner)

Jeps sorry  det er EU  .... derfor ringede jeg så til dk-hostmaster og Jytte var så sød at fortælle mig at såfremt man ønsker sine personlige info skjult kræver dete man beskytter samme info hos det offentlige!

/allan

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 13:49

DesignYOU:

Jeps sorry  det er EU  .... derfor ringede jeg så til dk-hostmaster og Jytte var så sød at fortælle mig at såfremt man ønsker sine personlige info skjult kræver dete man beskytter samme info hos det offentlige!

DK-Hostmaster her intet med .eu at gøre. De forvalter udelukkende .dk, og for .dk er svaret korrekt. For .eu skal man derimod kontakte sin egen domæneleverandør, som vil kunne hjælpe videre. Centralt forvaltes .eu af EURid.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 21:28

Jeg ved godt at det er en gammel debat jeg tager op, men jeg tænker historikken her, kan være med til at komme omkring problematikken. Smile
Var ved at kigge på domæner med "ebog" og noget der ligner, alt var taget annonymt og ikke aktive domæner. Er det ikke muligt at finde ejeren på nogen måde?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)