Jeg har et nystartet ApS og skal for første gang indberette lønudbetalinger til Skat. Det er vigtigt lønnen registreres som 2009 udbetalinger.
Jeg har netop fået en TastSelv Erhverv kode til Skat.dk, men jeg kan ikke finde et sted at registrere udbetalingerne, hvor kan det dog gemme sig?
Jeg er ved at registrere mig hos DanLøn, men jeg skal først indsende en underskrevet aftale, og da jeg har hørt denne uge er sidste chance for at opgive 2009 betalinger, er jeg ikke sikker på det kan nåes.
Jeg har et nystartet ApS og skal for første gang indberette lønudbetalinger til Skat. Det er vigtigt lønnen registreres som 2009 udbetalinger.
Jeg har netop fået en TastSelv Erhverv kode til Skat.dk, men jeg kan ikke finde et sted at registrere udbetalingerne, hvor kan det dog gemme sig?
Jeg er ved at registrere mig hos DanLøn, men jeg skal først indsende en underskrevet aftale, og da jeg har hørt denne uge er sidste chance for at opgive 2009 betalinger, er jeg ikke sikker på det kan nåes.
Mvh
Z
Hej
Hvis du bruger din TastSel-kode hos SKAT får du en menu, hvor du kan åbne punktet E-indkomst, hvor du kan klikke dig videre og få vejledning i systemet. Du kan endvidere køre den som test, så du får klarhed over din indberetning er korrekt.
Hvis punktet ikke er der, skal du ind i tilmelding og afkrydse feltet E-indkomst. Efter indtastning er det muligt art udskrive relevante rapporter.
Jeg har ikke punktet E-Indkomst, og jeg kan ikke se det under tilmelding. Måske skyldes det dette:
Skat arbejder på at sættes en ny version af TastSelv Erhverv i produktion. Der har desværre vist sig problemer med at få den nye løsning til at køre stabilt, hvorfor indberetning via TastSelv Erhverv indtil videre vil ske i den hidtidige løsning.
Jeg har prøvet at ringe til dem, men fik besked om at der var meget travlt og lang ventetid, så jeg hang ikke på.