Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside/forum.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har fået en ide til en hjemmeside/forum. I jagten på en løsning til noget bolig inventar slog det mig at der ikke fandtes lignende side. Siden skal fungerer som en guide til handel af "inventaret" samt evt. anbefalinger og måske (brugt) køb og salg. Herudover forrestiller jeg mig at producenter af "inventaret" skulle kunne annoncerer på siden.

Jeg har ikke en meter forstand på hjemmesider og opbygning heraf. Jeg er heller ikke sikker på om det er et forum eller en decideret hjemmeside der skal til.

Domænet er købt, men resten mangler.

Er der nogen her der kan hjælpe med at lave en god løsning og komme med en ca. pris.

Rasmus Thomsen

Fra Hjørring
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:43
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:59

Hej Rasmus,

Det vil nok være bekosteligt at udvikle, ikke forumet, men salgs portalen.

Du kan i stedet prøve at finde dig en partner med et lignende projekt og se om de vil være med.

Her ved jeg at manden bag industribasen.dk er her på amino, du kan prøve at spørge der.

Mvh. Sven

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:30

hej 

Jeg har sat denne side op, www.webmasterdebat.dk jeg har dog ikke nogen funktion med køb og salg.
Aner ikke hvad det ville koste hvis du skulle få nogle til at sætte det op 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:54

Hej Rasmus

Jeg vil anbefale dig at kontakte denne grafiker (www.mudemedia.dk). Han er 34 og knalddygtig. Prismæssigt er han til at snakke med, da han kun har været freelancer i et årstid. Desværre er han ved at ændre og opdatere sin hjemmeside, hvorfor noget af det bedste og seneste arbejde endnu ikke er lagt ind under Portfolio, men prøv evt. at spørge om, han har noget mere, du kan se.

Han har designet min tekstforfatter hjemmeside www.tt-tekstforfatter.dk og mit kommende musikanmelder (www.soundspectre.com).

Hilsen

Thomas Thomsen

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)