Jeg har fået en ide til en hjemmeside/forum. I jagten på en løsning til noget bolig inventar slog det mig at der ikke fandtes lignende side. Siden skal fungerer som en guide til handel af "inventaret" samt evt. anbefalinger og måske (brugt) køb og salg. Herudover forrestiller jeg mig at producenter af "inventaret" skulle kunne annoncerer på siden.
Jeg har ikke en meter forstand på hjemmesider og opbygning heraf. Jeg er heller ikke sikker på om det er et forum eller en decideret hjemmeside der skal til.
Domænet er købt, men resten mangler.
Er der nogen her der kan hjælpe med at lave en god løsning og komme med en ca. pris.
Jeg har sat denne side op, www.webmasterdebat.dk jeg har dog ikke nogen funktion med køb og salg. Aner ikke hvad det ville koste hvis du skulle få nogle til at sætte det op
Jeg vil anbefale dig at kontakte denne grafiker (www.mudemedia.dk). Han er 34 og knalddygtig. Prismæssigt er han til at snakke med, da han kun har været freelancer i et årstid. Desværre er han ved at ændre og opdatere sin hjemmeside, hvorfor noget af det bedste og seneste arbejde endnu ikke er lagt ind under Portfolio, men prøv evt. at spørge om, han har noget mere, du kan se.