Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i helt ærligt om unge iværksættere?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas -

He he.. ja hvad bilder sådan en snothvalp sig ind. - I din alder render man vel stadig rundt med synlige Bjørn Borg´s og kan ikke engang binde et slips?

I min alder sidder der mange "grumpy old men" der aldrig har turdet drømme om andet end deres kedelige liv med den samme kone,  de samme åndsforsnottede unger, det samme hus, og måske en nyere brugt bil når det går højt. - Når en ung fyr kommer og fortæller dem/os at han er i gang med det de altid har drømt om, så bliver vi simpelthen misundelige og lidt jaloux og så kan man nok finde på at mobbe lidt, og at ville komme med gode råd a la "det går aldrig godt".

Men der skal nok alligevel være nogle (få) der vil tænke mere positivt, måske fordi de selv er startet i en tidlig alder. - Og dem synes jeg "helt ærligt" at unge iværksættere skulle lytte til Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:17

Det gør vi skam også.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:33

Hej thomas,

Det er typisk også sådan nogle mennesker der er så træt af deres arbejde at de næsten ikke orker, og de glæder sig kun til næste gang de har ferie. (6 uger om året)

Det skulle helt være sådan at man glæder sig til at komme på arbejde igen, og det gør iverksættere næsten altid, hvem er mest lykkelig? (46 uger om året)

Smile

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

Hej unge iværksættere.

Jeg har selv været ung iværksætter som 15-årig lavede jeg to fodboldaviser med en skolekammeret, og fik da solgt det beskedne oplag. Men det bedste var at vi fik en kendt nu afdød sportsjournalist Per Høyer Hánsen til at sende et brev til os med ris og ros på aviserne. Såeh iværksætteri har vel ingen alder, det er vel bare med at klø på.........

Smileflemming

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 15:46

Hej Thomas

Jeg er 41 år og selvstændig på 5. år - Jeg tager hatten af for at du tør springe ud som selvstændig og personligt tænker jeg ikke over hvor gamle eller unge mine mediværksættere er!! Det jeg bemærker er, hvis der er useriøsitet og " karl smart" over det....Det er benhårdt arbejde at være selvstændig og ikke noget 8-16 job......Selv om man er over de 40 kan man godt møde andre på samme alder der er "karl smart" agtige!!!  Det vigtigste er at man lytter til dem der ved mere om tingene end en selv, og det er tit at man som meget ung iværksætter ikke ved så meget om livet endnu...men det skal jo læres. Og så skal I lytte. Jeg er selvlært iværksætter og har nok pga. min alder let ved at lytte og lære, jeg har desværre mødt nogle iværksættere i en meget ynger alder som troede de viste ALT....og ikke ville lytte til de lidt ældre. Så for mig er det ikke et spørgsmål om alder, men om modenhed. Har du en god ide` så spring ud i det - det er som en anden herinde skrev, at i din unge alder har du ingen forpligtelser - det har man når man har børn, hus, mand osv. Det har nu ikke stoppet mig, men givet mig en mulighed for at få råd til at springe ud som selvstændig.

Pøj Pøj med dit projekt - og kan vi så kalde dig kollega???

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:21

Jeg lytter meget til andre iværksættere, og er rigtig glad for at mange iværksættere er villige til at fortælle om deres erhvervs viden. Jeg lære nye ting hverdag, på mit lille værelse hvor computeren og papir-bloggen står klar til at få skrevet nye ideer. Idea

Tak kollega  :-)

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:46

Til Morten:

Jeg tror vi iværksættere er glade for at komme på arbejde fordi der altid sker noget nyt, og vi ofte ikke ved hvad arbejdsdagen bringer. Hvor en der arbejder for en arbejdsgiver ved hverdag hvad han/hun skal lave og ikke oplever den samme form for hverdag som vi iværksættere og selvstændige gør. Jeg tror hurtigt det kan blive kedeligt at arbejde for en arbejdsgiver hvis man laver det samme her dag, med alt respekt for dem som gør det.

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:43

Thomas De Oliveira:

Hej, alle amino'er!

Hvad syntes i om unge iværksættere? Jeg er selv ung og kan simpelthen ikke lade være! Jeg bliver tit set ned på at ældre mennensker, som ikke tror jeg kan klare det at være forretningsmand..

Min mening er at der skal flere unge iværksættere i danmark, der skal være mere vækst i blandt unge på min alder. Jeg syntes alderen for CVR nummer skal nedsættes til 16-17 år! Yes

Med Venlig Hilsen

Thomas De Oliveira

Lad os få noget debat i gang!

Mvh. Thomas De Oliveira

ThomasDeOliveira@jubii.dk

28 770 945

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)