Tak for anbefalingen af vores software. :)
"Dyrt" er jo relativt. Der ligger en hel del arbejde bag processen at sende 16.000 e-mails - og endnu mere arbejde i at sørge for, at alle e-mails når frem. Man kan naturligvis sagtens selv holde øje med hvordan leveringen til de forskellige, større udbydere går, hvorvidt der er problemer med specifikke udbydere, og løse dem, eller man kan lade firmaer som vores stå for det. Vi har trods alt mere end seks års erfaring med arbejdet. ;)
Dertil får man også en del foræret i forhold til statistik. Det er blandt andet muligt at følge visninger og klik, og at trække lister over de modtagere, der har fået nyhedsbrevet, ikke har fået nyhedsbrevet, har læst det eller har klikket på links. Slutteligt står vi naturligvis også for frameldinger, vi håndterer automatisk bounces, og skulle en modtager klikke på Junk-knappen hos de større udbydere (Hotmail, Yahoo!Mail, TDC), sørger vi også for at registrere det og framelde modtageren.
Så jo, man kan gøre det billigere selv, men jeg vil godt vædde en onsdagssnegl på, at de 255,- pr. måned kommer igen i form af flere læsninger og flere klik, samt en del sparet arbejdstid.