Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev program til mange e-mails

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står og godt kunne tænke mig at få sendt et nyhedsbrev ud til mine 16.000 brugere på min hjemmeside. Med en alm tekst og et link i bunden. Hvilket program kan jeg benytte til dette? Har i nogle gode forslag?

Venlig hilsen

Fra Gedved
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:37

zimonb:
Har i nogle gode forslag?

Ja start med at sørge for at du må sende dem en mail. Fordi du har 16.000 brugere er det ikke ensbetydende med at du må sende dem en email. Du skal først have en aktiv accept af at du må kontakte dem via email. Det at man er registreret som bruger er ikke ensbetydende med aktiv accept. Det kræver at de har klikket ok til betingelsen om at de må kontaktes via email.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:40

Gør som 225.000 andre email monkeys -

Jeg bruger det selv og elsker det!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 16:41

Hej Henning.

Tak for det - Men det har jeg skam styr på :-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 16:44

Tak Smith.

Så skal jeg helt op og have den til 150$ ?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 16:45
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 16:50

Ser også rigtig godt ud Dino. Men må da kunne gøres billigere? Var ikke klar over det var så dyrt.

Fra Gedved
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:02

Nu har jeg ikke helt så mange i min liste, men jeg bruger bare Outlook, Excel (mellemstation for et database export fra en server) og Word's mail merge funktion. Det opfylder fint mine behov og koster gratis (selvfølgelig udover licensen til Office, men den har jeg i forvejen).

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:08

Henning Winther:

Nu har jeg ikke helt så mange i min liste, men jeg bruger bare Outlook, Excel (mellemstation for et database export fra en server) og Word's mail merge funktion. Det opfylder fint mine behov og koster gratis (selvfølgelig udover licensen til Office, men den har jeg i forvejen).

Tror nu ikke din udbyder elsker dig så højt, hvis du laver outlook nummeret til bare 10.000 modtagere :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:08

Jeg kan helt klart også anbefale mailchimp. Der er bare virkelig mange fede features mht. spam-prevention, template designs, udførlige statistikker m.v.

Eneste minus er at det såvidt jeg ved kun kan betjenes på engelsk i selve interface, men bortset fra det er www.mailchimp.com et af de absolut bedste nyhedsbrev programmer p.t.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)