Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indextools, pris, opdateringshastighed...?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

JEg vil lige høre nogle af jer som bruger indextools, om hvad i giver for det, eller rettere hvad koster det? De har ganske vist nogle priser på deres side, men når de siger entry level, så regner jeg med at det er uden et antal sidevisninger, og at det er noget jeg skal betale ved siden af. Fx hvis jeg har 1 million besøgende om måneden. Så skal jeg som jeg skal uanset hvormange sidevisinger jeg har betale enten 49$ eller 249$ Men har i nogen priser på sidevisninger? prisen falder sikkert jo flere du har, men en ca. pris ville være lækker.

Derudover så snakker de om "real-time insight" men er det nu også det? Jeg syntes jeg har hørt nogle rundt omkring som ikke mener det er Real time, men er med forsinkelse som fx Google analytics.

Jeg så i en tråd at MArtin T. skrev at der havde været en nedetid på 14 dage på indextools, og det selvom han betale 50k om året for servicen.

Jeg så der var en fra "indextools" som skrev herinde på et tidspunkt, mon man kunne få en præsentation af indextool programmet fra ham af.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
slet ingen med indextools erfaring??
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)