Tak for rosen, Jimmy Thomsen og Kenneth Olsen.
Anders Sorensen > De har fået utroligt meget PR på mange unikke tiltag. Derudover er et hav af de danske pizza-kæder og fastfood-forretninger tilknyttet deres løsning.
Det vil sige, at Just-Eat nærmest har opstillet en separat hjemmeside til hver forretning, med de fornødne kontakt-informationer.
Og så har de jo ramt hovedet på sømmet, eftersom mange unge sikkert er lidt dovne efter en bytur og lignende, og derfor gerne vil have bragt maden til hoveddøren og bestille via nettet, som de er enormt fortrolige med.
Konceptet viste sig efterfølgende at være så populært, at de hurtigt kunne udbrede det til udlandet, hvilket jo er ganske nemt at opsætte, når vi taler internet, derved har de vokset sig store rekord-tid.
I interviewet herover tyder meget på, at Jesper Buch nu vil gøre det igen - med en hidtil ukendt online-løsning, som er ganske eftertragtet offline, så det skal nok blive spændende 