Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan downloades et digitalt produkt i Magento?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en e-bog, som jeg har sat op som et "downloadable product" i Magento, hvor jeg har fulgt denne guide. Mit problem er bare, at der ikke bliver udsendt noget link til køberen.

Bemærk at min Magentoshop kun tager imod gæstebestillinger.
Gæstebestillinger er tilladt i back-end, ligeledes er deling. Hvorfor sender den så ikke noget link ud til kunden efter den er faktureret?

Nogen der kan give mig en hjælpende hånd?

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 19:30

linket bliver først tilgængelig for køberen når du har "leveret/Faktureret" (Godkendt) ordren i Magento's ordre flow.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 11:28

Det synes jeg også at jeg har prøvet... Statussen på ordren står til at være "Fuldendt", men intet downloadlink bliver synligt.

Bliver der sendt en ny mail ud til kunden, når man "leveret/faktureret", med et link i eller hvordan?

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:38

Jeppe Diabelez Jessen:

Det synes jeg også at jeg har prøvet... Statussen på ordren står til at være "Fuldendt", men intet downloadlink bliver synligt.

Bliver der sendt en ny mail ud til kunden, når man "leveret/faktureret", med et link i eller hvordan?

Hvis det er sat korrekt op, sendes download-linket i ordrebekræftelsen.

Jeg har lige testet det for en kunde med følgende indstillinger: Backend -> Katalog -> Muligheder for virtuelt produkt

Ordrevarens status for at aktivere downloads: Afventende

Deling muligt: Ja

Use Content-Disposition: Inline

Deaktiver gæstebestilling hvis kurven indeholder virtuelle produkter:  Nej

Det virker perfekt. -Jeg vil tro linket kommer med i faktura-emailen hvis du sætter Ordrevarens status for at aktivere downloads til Fuldendt istedet.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Smørum
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:22

Undskyld at jeg bryder ind i tråden, men har har et kort spørgsmål.

Kan man anvende funktionen "downloadable product" i alle themes / templates til Magento eller skal man have fat i nogle specielle?

(kan godt se tråden er lidt gammel, men håber du fik løst problemet og evt. kan besvare mit spørgsmål :) )

Mvh Mikkel

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:52

Mikkel Jonassen:

Undskyld at jeg bryder ind i tråden, men har har et kort spørgsmål.

Kan man anvende funktionen "downloadable product" i alle themes / templates til Magento eller skal man have fat i nogle specielle?

(kan godt se tråden er lidt gammel, men håber du fik løst problemet og evt. kan besvare mit spørgsmål :) )

Mvh Mikkel

Det er magento standard funktionalitet og kan anvendes i alle themes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)