Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En rigtig god investering

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino brugere

Først vil jeg sige tak til siden som holder en rigtig sund debat i live (på godt og ondt)

Jeg har flere gang læst lidt om Surebets på denne side.

Jeg må dog indrømme, at jeg er faldet for ideen idet jeg kendte en som allerede var involveret i SureBets.

Jeg vil i denne debat fortælle hvad SureBets er hvis ikke alle kender til det, derefter vil jeg fortælle jer om det firma som jeg er involveret i.

Når man spiller på Internettet på f.eks. fodboldkampe, tenniskampe osv. udbyder bookmakerne deres kalkulerede odds, efter hvem der er favorit i denne kamp. Disse odds variere fra bookmaker til bookmaker, det kan de gøre ved at en bookmaker har en holdning til, at det ene hold har bedre chance for at vinde end det andet.

En anden bookmaker regner så stadig med at chancen for at dette hold vinder er størst, men det er med lidt større overvægt til det andet hold.

På den måde kan man "scanne" markedet for odds, og se hvilke bookmaker man skal spille på, for at få en garanteret gevinst.

Gevinsterne er som regel ikke voldsomt store pr. gang, derfor skriver jeg i overskriften "En god "langsigtet" investering".

Jeg har selv prøvet og sidde og scanne markedet for odds, og derefter spille på de rigtige bookmakers, men dette er tidskrævende, og der går rigtig mange kampe forbi ens næse, da man selvfølgelig ikke kan være alle steder på en gang.

En af mine bekendte var i mellemtiden faldet lidt over det samme, men hans system var dog lidt nemmere at gå til.

Han havde fundet et firma, hvor man ”lejer” retten til at bruge et program som scanner markedet af bookmakers. Dette program regner så ud hvor meget man skal skyde ind på den ene bookmaker, og på den anden for at få en gevinst.

Firmaet der udbyder dette program havde så også en anden forretningsdel, som jeg så fandt meget tiltrækkende:

Firmaet tilbyder at man kan invester nogle penge i en "Pool".

Der sidder nogle Traders som arbejder for firmaet, de trader for alle disse penge hos diverse bookmakers, dette giver i gennemsnit 12 % afkast om måneden, eller ca. 3-4 % hver uge.

Det må jo siges at være helt godt, pengene er så bundet i 12 måneder fra den dag man investere dem (derved igen "En god "langsigtet" investering").

Man skal dog også tage stilling til, om man vil beholde alle pengene i Poolen alle 12 måneder, fordelen ved dette er, selvsagt rentes rente effekt som har stor b

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)