Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop Shipping - Nogen, der kender en del til det?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen, Aminoer, der har erfaring med det, der kaldes Drop Shipping?

Jeg har læst en del om det, men har svært ved at afgøre, om det har nogen relevans for min kommende virksomhed. Jeg er i fuld gang med et engelsksproget website (www.soundspectre.com), hvor jeg vil anmelde en lang række udvalgt musik, som man så kan klikke sig videre ind på Amazon og købe, hvorefter jeg får lidt for indsatsen. Det er et såkaldt Affiliate Program. Derudover vil jeg også tjene penge på Adsense, altså bannere tilføjet af Google.

Men i begge tilfælde er indtjeningen jo forholdsvis beskeden. Derfor har jeg overvejet om Drop Shipping kunne være en god løsning? Er der nogen, der ved, hvad indtjeningen på en cd ville være her? I et Affiliate Program får man op til 10 % af cd-salget - hvor meget får man, hvis man har lavet en Drop Shipping aftale?

Og er der nogen, der evt. kender til nogle gode og store engelske eller amerikanske leverandører af musik, som tilbyder Drop Shipping aftaler?

Håber, der er nogen, der kan hjælpe!?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)