Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forbrugertilbud.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle....

Er der nogle der har erfaring med reklameportalen www.forbrugertilbud.dk

Er den noget værd, giver den noget markedsføringsmæssigt??

Erik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Vil jeg også gerne vide, har lige taget mod et tilbud fra dem, så det kan jeg nok fortælle om et par måneder.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:10
Jeg fik et tilbud tidligere på året om en annonce, i deres tilbudsmail, som skulle blive udsendt til ca. 175.000 mennesker. Derudover ville jeg få 10.000 besøgende fra deres konkurrence side.

Jeg må indrømme, at jeg efterfølgende er kommet i tvivl om den blev sendt ud til så mange, da det kun gav ca. 40 besøgende fra mailen.

De 10.000 besøgende fik jeg og det har givet ok. Jeg har ihvertfald fået mange tilmeldinger på mit nyhedsbrev.

Konklusion: Jeg vil ikke bruge penge på det igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Det med de 2 x 90.000 kvinder vi skal sendes ud til, er også det jeg har sværest ved at vurdere. Det er altså en del mailadresser de har samlet ind - men hvis de har undladt at sortere dem fra, der bouncer hver gang, kan det nok godt lade sig gøre... men det ville også forklare hvorfor Martin kun fik 40 hits fra deres mailudsendelser.
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:39
Hej igen....

Grunden til jeg spørger er fordi de ha rtilbudt mig et job....

Og en ting ved jeg det er det mest seriøse telemarketingsfirma jeg har snakket med, de giver en god grundløn det viser vel lidt om hvor godt det er??

Med hensyn til om det gamle email adresser bliver slette, er det det eneste firma af den slags der kun siger det antal brugere de har i forhold til andre der har over dobbelt så mange brugere der egentlig ikke er det!

Hvad skulle du sælge der ikke gik så godt???

Erik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:35
Dato: 21-10-2006 12:10:25 Forfatter: Martin Olesen

Jeg må indrømme, at jeg efterfølgende er kommet i tvivl om den blev sendt ud til så mange, da det kun gav ca. 40 besøgende fra mailen..

Jeg har engang tilmeldt mig forbrugertilbuds nyhedsbrev, men jeg må indrømme at jeg aldrig har benyttet mig af deres tilbud, engang imellem åbner jeg den og skimmer det i 5-10 sekunder, hvorefter den bliver slettet.

Den fanger mig simpelthen ikke.
Jeg skal ikke kunne sige om jeg ligner den typiske dansker på netop dét område, men der er noget der kunne tyde på det.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46
Problemet er, at de er meget lidt personlige de budskaber, man får derfra. Det er én stor rodebunke til tider, og det fænger ikke - jeg får dem også, men sletter dem med det samme igen. Hvis man skal forsøge sig ud i e-mail marketing på sigt, så tror jeg på, at man skal passe meget på med de store databaser. Jeg ved godt, at Jatak.com gør det med forrygende økonomisk succes p.t., men venter spændt på at se, hvordan annoncørerne reagerer om nogle år - kan mærke på mediebureauerne allerede nu, at stemningen er lunken flere steder... Men synes generelt, at man på nettet bør være ekstremt kritisk med kampagner, fordi det giver så unikke muligheder for at effektmåle - så gå efter ren resultat afhængig marketing eller billige kliks og søgemaskineoptimering, hvor du effektmåler på ALT.

Hos ENGODSAG.DK arbejder vi efter no cure no pay begge veje - vores butikker betaler kun, når de får kunder, og vi betaler selv kun for kampagner, hvor vi er garanteret en aftalt effekt i forvejen. Og det virker, heldigvis :-)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:25
Jeg har brugt alt for mange penge på den

Pas på......de sender nyhedsbreve ud stort set hver dag til næsten 180.000 mennesker. Jeg mener de er så ringe så det er skræmmende. Konverteringen er meget dårlig. Har prøvet forskellige løsninger hos dem.

Vi er dog meget tilfredse med den trafik vi får fra deres hjemmeside - vi står under tøj og mode

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 18:29
Jeg har også prøvet dem, og kan bestemt ikke anbefale dem. Der kom stort set ingen trafik fra dem, så det var penge ud af vinduet.

Tjek min profil her

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:02
er stort set enig
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)