Et standard magento shop der er installeret har nogle links i bunden. Et af dem er "about us" og et andet er "costumer service". Hvordan ændre man disse links. Altså hvis man går ind og ændre cms siderne og giver dem et nyt navn så er det stadig det samme link der ligger i bunden af siden og så får man bare en fejl når man trykker på det.
Nogle magento shopejere der ved hvordan dette gøres. Det er sikkert mega nemt, og mig der har overset noget for der var ikke rigtig nogle svar at finde når jeg søgte på google...
Har selv tænkt det. Men endte med at blive enig med mig selvom om at det kan ikke passe at man lave et cms system hvor det er meningen at man skal ind og rette i koden efter at man har rettet noget i cms systemet. Så er hele ideen jo ved systemet jo væk. Så har faktisk ikke kigget der. Der må da være en funktion til at ændre linket efter at man har ændret siden........
Selvom du benytter f.eks. wordpress eller joomla, så skal du også stadig (i de fleste templates) ind og retter i footer.php hvis du vil ændre disse links.