Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtig besked vedr. Privat Besked på Amino

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ved en fejl, så er Privat Besked pr. default stået forkert, så man ikke kan kontakte folk.
Det har vi nu ændret og vi har dertil ændret ALLE konti til at alle kan kontakte hinanden.
Hvis det ikke passer dig, så kan du ændre det i din profil.

Dbh Martin

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil bare lige lade dig vide der er et seriøst problem med jeres "privat besked" system.

Er ikke sikker på om det er i forbindelse med jeres opdatering, men der er flere personer jeg ikke kan sende til, eller svare på. Det der sker er at teksten i modtager boksen simpelthen forsvinder efter der er trykket på send, og så bliver den ikke leveret.

Jeg havde desuden samme problem for ca 1 uge siden.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:48

Jeg har selv oplevet for noget tid siden, men da ingen brokkede sig, tænkte jeg det var mit setup der var rod i.
Vi kigger på det, tak!

Dbh Martin 

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:00

så er den gal igen.

jeg har fler gange prøvet at sende en privat besked til denne bruger, og den laver det samme som sidst. lader boksen stå åben, men sletter modtager, og så undlader at sende den afsted.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:34

Martin Thorborg:

Jeg har selv oplevet for noget tid siden, men da ingen brokkede sig, tænkte jeg det var mit setup der var rod i.
Vi kigger på det, tak!

Dbh Martin 

Jeg har skrevet til dig og support (så vidt jeg husker) flere gange for et halvt års tid siden, da jeg ikke kunne sende PM, sååååå deeeeeeeet........ ;o)

Har dog ikke haft problemet i et stykke tid.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:49

Business:

Martin Thorborg:

Vi kigger på det, tak!

Dbh Martin 

Jeg har skrevet til dig og support (så vidt jeg husker) flere gange for et halvt års tid siden, da jeg ikke kunne sende PM, sååååå deeeeeeeet........ ;o)

Har dog ikke haft problemet i et stykke tid.

Der rettede vi også et eller andet og så virkede det for mig.
Men vi har åbenbart problemet endnu og vi kigger på det igen.

Dbh Martin 

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:38

Problemet ser ud til at opstå i en intern komponent af vores system, når man skriver til brugere, hvis brugernavn indeholder et mellemrum eller nogen af "æøå". Vi har nu fejlmeldt det til Telligent, som laver forumsoftwaren Amino kører på.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)