Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis regnskabsprogram

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du er interesseret i stones summa summarum (som altså er et skidegodt og nemt program) så har jeg en licens liggende på enterprise versionen som jeg ikke bruger mere.

Jeg synes det vil være smart af dig at vælge dette program eftersom at der er mange herinde på amino som kan hjælpe med det, kontra et mærkeligt lille gratis program som ikke så mange kender.

Men hvis det har interesse så har jeg som sagt en enterprise version liggende som vi kan forhandle om.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 12:40

Nu er titlen på denne tråd jo "Gratis regnskabsprogram", og SummaSummarum er jo ikke gratis (medmindre man har meget få poster).

/Kjeld

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:44

Ja men det er da naturligt at komme med andre forslag som også kunne have interesse.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 02:23

SALDI er et dansk, open source regnskabsprogram, hvor langt de fleste brugere benytter enten betalingstjenesten fra 50,- pr. måned (nok 75,- for din mængde bilag) eller gratis tjenesten med højst 300 årlige posteringer (for lidt til dig).

Da SALDI netop er Open Source, kan det frit hentes, installeres og bruges. Det kræver dog en server eller pc, som kører Linux, hvor kendskab til kommandolinjen anbefales kraftigt. Kildekoden hentes på ftp-stedet ftp.saldi.dk/saldi/seneste.

Har du brug for hjælp, så spørg på Forum SALDI (brugernavn og adgangskode er begge Saldi med stort S).

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:35

Hvis det skal være gratis, så vil jeg anbefale dig kassekladde.dk.

Mvh. David

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)