Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyskabende forretningside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg kunne godt bruge nogle meninger på indholdet i min rådgivningsvirksomhed www.neodias.dk . Vedr. rådgivningsydelse til ledige: Vurderer du at min ide er nyskabende og ret unik ift hvad andre rådgivningsfirmaer i branchen udbyder? Har jeg fat i noget rigtigt ift at reducere arbejdsløshedskøen.?

MENINGER SØGES.....

mvh

Flemming

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 18:09

Nu er jeg ikke ekspert på området, men jeg mener da at da jeg for efterhånden en del år siden underviste arbejdsløse så de fik nogle grafiske kompetencer, så var en del af deres samlede undervisning (den del jeg ikke stod for) jobsøgning osv - og der mener jeg at man bla. lagde vægt på at bruge sit netværk. Er dog ikke 100% sikker da det som sagt ikke var den del jeg stod for.

Men det ser da nydeligt og professionelt ud.  :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Hej Flemming.

Det vil ikke være din website som holder din kommende succes tilbage overhovedet, men mangel på handling.

Du skal ud nu og promovere din virksomhed og dens nuværende succes og du skal blive ved med det, så alle er overbevist om, at man skal gå til dig, hvis man vil ud af ledigheden hurtigst muligt.

Jeg er sikker på, at du godt kan Yes eftersom jeg har fulgt dit drive siden i sommers.

Held og lykke her fra.

/Glenn

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:43

En lille indskudt bemærkning fra en amatør-korrekturlæser: hvad er en ejerleder??

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 01:54

Jeg vil lige give lidt feed back på dit design. Logoet er smart.

Derimod synes jeg at det virker rodet at samme overskrifter står flere steder

Både i menulinie og lodret neden under. Skriv det kun et sted.

Jeg foreslår vandret i de tre s/h fotos

Og drop den samme overskrift for 3 gang nedenunder.

Nøjes med den beskrivende tekst her.

Ellers er formuleringerne ok. Men de mange gentagelser af det samme slører efter min mening budskabet og får dig til at virke usikker.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)