Samme resultat som de andre, men hvis jeg søger på vinduespudsere, så kommer du ikke frem på de første sider. |
Nummer 1
Samme resultat som de andre, men hvis jeg søger på vinduespudsere, så kommer du ikke frem på de første sider. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
God pointe, men jeg har slet ikke arbejdet det søgeord. Har kun arbejdet med vinduespudser, vinduespudsning og en smule med vinduespolering. For hver søgning på ordet vinduespudsere er der 11 søgninger på vinduespudser. |
Måske er det også 11 gange lettere at blive nummer 1. Overvej også om der ikke er bedre konvertering i at blive fundet på f.eks. vinduespudser i Århus osv. istedet, jo mere konkret jo bedre konvertering. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ja, som alle de andre siger - du ligger sidst på første side :-) |
Faktisk kan jeg se at din keyword density er for høj på de vigtigste søgeord, i hvertfald på din forside. Vinduespudser er 7% Vinduespudsning er 3,3% Keyword density på dine søgeord skal helst være imellem 1 og 3%. Ellers bliver du straffet af Google. Derfor vil det nok være en god ide at skære på ovenstående ord. Måske fjerne 2 vinduespudsning og 10-12 af vinduespudser ord som forekommer. Hilsen Dino |
Hvordan tjekker du density? Mvh Omar sorry for sidebemærkningen i tråden :-) |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
tak for hjælpen. |
Hej Omar Du kan f.eks. gå til http://www.seochat.com/seo-tools/keyword-density/ og skrive URL på den side du gerne vil tjekke keyworddensity på. keyworddensity.com er ogå en mulighed, men den er nede for tiden , Hilsen Dino Ny dansk linkkatalog - tilmeld dig GRATIS |
Det er fint, det er jo noget alle der læser denne tråd gerne vil vide. |