Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markesstørrelser i sundhedsbranchen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der har et overblik på hvor stort markedet er i naturmedicin branchen?

Jeg har læst en meget spændende artikel om medicin kontra naturmedicin og denne artikel er bestemt læseværdig. Den er skrevet af en Amerikansk forsker og han startede med at være landmand og læste siden videre til læge.

Er nu forsker og har uadarbejdet mange artikler her er en af dem:Hvis det han skriver er rigtigt er her en meget stor forretningsmulighed for naturmedicin branchen.

Læs den du vil ikke blive skuffet over hvad han skriver den er bestemt læseværdig.

Jeg er kommet i besidelse af nedenstående artikel hvortil jeg linker - den er noget omfattende men giv dig tid til den og mærk efter hvad denne Dr. Joel Wallach skriver:

Som det skrives i introduktionen af Ole Anker Andersen der har oversat artiklen:

"Man skal ikke tage fejl han har ikke været nomineret til en Nobelpris for hans blå øjnes skyld, og hans specielle uddannelsesforløb og erfaringsgrundlag. Der har bragt ham over mange af de skel som almindelige lægesynspunkter er strandet på".
- han har over en periode på 12 år foretaget 17.000 obduktioner på 450 dyrearter og 3500 mennesker.
Her påstås det at hvis vi lever sundt bliver 100-150 år!
At der hvert år slås 300.000 personer ihjel på Amerikanske hospitaler -
- da patienterne fik forkert medicin
At vore grøntsager ikke længere kan optage de naturlige vitaminer som de under normale forhold har kunne da jorden er for udpint?

Samt en længere række sammenligninger med hvordan vi sikre landbrugets dyr med vitaminer og hvordan sygedomsforløb bland disse er set i relation til mennesket.

Han skriver bla. mange lider af paradentose i menneskeverden men det findes ikke blandt dyr selv om de aldrig for børste tænder!
Og konkludere derpå at vi ikke får vitaminer i et omfang der er nødvendigt!!

jaaaaa - hvad skal man tro du finder linket her:

Death_Doctors

Læs den du vil ikke fortryde - den giver stof til eftertanke! 

Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:13
Kære John

Jeg tror, at markedet er kæmpestort. I princippet er det på 5,5 millioner mennesker (eller hvor mange vi nu er her i DK). Jeg arbejder meget med sundhed - og især med sunde madvarer og vitaminer, og jeg er meget enig med de synspunkter, der fremføres i artiklerne. Selv har jeg ikke haft en eneste sygedag i 4 år. Jeg lever (stort set) gluten-, sukker-, laktose- og giftfrit, og det kan virkelig mærkes.

Jeg kan varmt anbefale et besøg på www.sundhedsrevolutionen.dk, hvor man kan møde et par af de få, der arbejder seriøst med kosten og dens betydning!

Godt nytår

Morten Mauritson

www.thehype.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:47
Hej Morten!
Tak for dit svar - jeg har efterfølgende fundet nogle tal og der omsættes for ca. 9 mia. kr. om året i Danmark.

Fordelt på:
Hår, hud og terapi-pleje
Har nogen en brancheopgørelse på markedsegmenter ser jeg meget gerne frem til en kopi!

Markedet er meget stort og det forventes at vi fremover vil være mere opmærksomme på at forebygge end at heldbrede - spørgsmålet er så hvorledes medicinbranchen og lægerne ser på dette - tænk hvis der ikke er nogen der er syge - utopi ja - men vi er på vej over i en anden opfattelse af hvad vi indtager og hvad vi bør indtage for at gå et langt godt liv igennem uden for meget sygdom.

Jeg har besøgt dit site forstår du er i markedsføringsbranchen. Du oplyser at du arbejder i branchen kosttilskud og vitaminer er det som forhander deraf eller markedsføring?
Er i branchen som selv som forhandler af kosttilskud, vitaminer og div. hudpleje midler fra Forever Living Product. Alt porduceret på naturprodukter og uden de parabener og andet som er skadeligt for os.
Måske vi her har basis for at indlede et samarbejde?

Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)