hej nogle der kender et sted man kan få et link katalog script fra, så man bare skal designe kataloget? hvor meget arbejde er der i et linkkatalog, ville gerne lave et for et niche område jeg har i tankerne, går ud fra man kan lave det meste automatisk, men man skal vel læse hver enkelt tilmelding og godkende den manuelt , sådan ville jeg ihvertfald have det bedst med det, da ikke alle ville kunne blive optaget ud fra nogle kriterier jeg ville skulle opstille. vh Thomas |
Link katalog
- 1
Watches inspired by fighter jets
Hej Thomas, Har du planer om at lægge dit eventuelle katalog på en Windows eller en linix server? De fleste af de kataloger, jeg har set, er placeret på servere, der kører PHP. Et af dem skulle være dette fra Codefixer. Det synes jeg selv ser spændende ud, og det har tilsyneladende mange interessante features. Håber du kan bruge det. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
kan anbefale www.esyndicat.com
|
Kristian Ole Rørbye
Koster det ikke penge nu? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
jeg kan anbefalde dette her http://wordpress.org/extend/plugins/wordpress-link-directory/ |