Vi kan nu tilbyde hvad der nok er Danmarks billigste kuglepen med tryk: |
Argh! wants..- Budgettet er bare ikke til det lige nu.. - kunne du tænke dig at kontakte mig om et par mdr?.
Vi kan nu tilbyde hvad der nok er Danmarks billigste kuglepen med tryk: |
Argh! wants..- Budgettet er bare ikke til det lige nu.. - kunne du tænke dig at kontakte mig om et par mdr?. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Men det er billigt |
Fik et chok da jeg læste overskriften; Danmarks billigste reklamekuglepen - fra 1,099 kr stykket!Det er sørme en dyr kuglepen :P |
Bortset fra joken knækker, når vi i danmark bruger punktum (.) som tusind-separater og ikke komma (,) ;)
|
Meget!, men prioriteterne er anderledes lige nu ;) |
Jeg skal nok kontakte dig Og ja, lige meget hvordan man læser prisen får man et chok over den |
Priserne fejler ingenting - det er helt sikkert... Mange iværksætter står måske ikke og har behov for flere hundrede kuglepenne - og var måske villige til at give en smule mere for måske kun at købe 100... Nu kender jeg ikke meget til tryk, men det kunne være smart hvis man kunne lave puljer - hvor man så bare skulle vente på at puljen blev fyldt op (mange producenter af visitkort, løsprint mm. benytter den metode) |
Vi har en del andre modeller, som kan ses på vores hjemmeside som kan bestilles fra 100 styk. Man kan desværre ikke på samme måde puljetrykke når man trykker såkaldt tampon tryk (tryk som kan laves på buede ting). |