|
Hej John, hermed Erhverv kategori tilføjet. :-) Hilsen Dino |
Remydk og John Nielsen,
Har lige tjekket linkarena igen, der var bare en vertikal banner oven for kategorier ). Nu er den væk og det er perfekt ![]()
Debat
|
Hej John, hermed Erhverv kategori tilføjet. :-) Hilsen Dino |
|
Remydk og John Nielsen, Har lige tjekket linkarena igen, der var bare en vertikal banner oven for kategorier ). Nu er den væk og det er perfekt |
Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!
|
Og andre kategorier som var foreslået og blev fundet relevante :-) |
|
Det var fordi at jeg var igang med at implementere adsense, fik lige valgt en forkert banner størrelse :-). Nu er den kun 90px høj, så det påvirker ikke særlig meget :-) |
|
Hej Dino Link er tilmeldt angående snerydning i København Linkforslag : Erhverv/rengøring :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
|
tilmledt, tak for muligheden :) |
Kristian Ole Rørbye
|
Kategori tilføjet og link snerydning tilføjet til kategori. Hilsen Dino linkkatalog - gode links fra det danske web |
|
Tak Dino Og husk i kan tilmelde undersider derinde også Godt arbejde Dino :-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
|
Hej Jimmy, ville du gerne have haft Erhverv/Rengøring som hovedkategori. Jeg har nemlig puttet den ind under Erhverv -> Rengøring \ Snerydning? |
|
Tak for muligheden. Nielco IT er nu tilføjet Linkarena via Remydk's glimrende program. God weekend. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn