Du har en god, brugevenlig katalog. God farver vælg. Det eneste jeg ville ændre: flytte kategorier højere op, så brugerne kan se dem uden at skulle rulle siden ned.
Du har en god, brugevenlig katalog. God farver vælg. Det eneste jeg ville ændre: flytte kategorier højere op, så brugerne kan se dem uden at skulle rulle siden ned.
Eller har du eventuelt Zoom i din browser sat til mere end 100% ?
I min browser er de nederste kategorier placeret ca. midt på skærmen.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har forsøgt at foreslå kategorien "Erhverv", men fik af systemet at vide, at den kategori allerede var foreslået..
Jeg kan godt se, at der er en kategori med navn "Online handel". Men der findes også erhvervsvirksomheder, der ikke har deres primære handel online.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn