Jeg har igennem flere år været inde over driften af forskellige webshops, men har ingen særlig erfaring med den fysiske verden.
Jeg skal til at udarbejde et budget, men er noget usikker på hvilke udgifter der vil være. Derudover søger jeg nogle gode råd fra jer der allerede driver en eller anden form for fysisk butik. Hvad har virket for jer ? Hvad skal jeg være opmærksom på ? Hvad er der af faldgruber, osv. ? -Alle erfaringer bydes velkommen.
Hvis det nogen sinde realiseres, skulle det gerne ende med et lille sted i det centrale KBH.
Mht. budgettet er jeg kommet frem til: Forsikring Lokaleleje El, vand og varme Løn IT +internet
Hvad med inventar ? Nu er det selvfølgeligt forskelligt alt efter hvad man sælger og hvor fancy butikken skal fremstå... men kan dette ikke også være en stor post der skal tænkes ind i et opstart budget !?
mvh. Anders Holm Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
Jo. Helt sikkert. Og jeg har skam ikke glemt den. Det bliver en rigtig stor post sammen med evt. istandsættelse af lokaler. Men det jeg leder efter er udgifter til et driftsbudget.
Men jeg vil meget gerne høre hvad i, som driver butik, har brugt på istandsættelse og inventar da i, i sin tid, startede op ?