Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At starte en fysisk butik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har igennem flere år været inde over driften af forskellige webshops, men har ingen særlig erfaring med den fysiske verden.

Jeg skal til at udarbejde et budget, men er noget usikker på hvilke udgifter der vil være. Derudover søger jeg nogle gode råd fra jer der allerede driver en eller anden form for fysisk butik. Hvad har virket for jer ? Hvad skal jeg være opmærksom på ? Hvad er der af faldgruber, osv. ? -Alle erfaringer bydes velkommen.

Hvis det nogen sinde realiseres, skulle det gerne ende med  et lille sted i det centrale KBH.

Mht. budgettet er jeg kommet frem til:
Forsikring
Lokaleleje
El, vand og varme
Løn
IT +internet

Tak.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:37

Hvad med inventar ? Nu er det selvfølgeligt forskelligt alt efter hvad man sælger og hvor fancy butikken skal fremstå... men kan dette ikke også være en stor post der skal tænkes ind i et opstart budget !?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54

Jo. Helt sikkert. Og jeg har skam ikke glemt den. Det bliver en rigtig stor post sammen med evt. istandsættelse af lokaler. Men det jeg leder efter er udgifter til et driftsbudget.

Men jeg vil meget gerne høre hvad i, som driver butik, har brugt på istandsættelse og inventar da i, i sin tid, startede op ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 20:03

klelund:

Jeg skal til at udarbejde et budget, men er noget usikker på hvilke udgifter der vil være.

- kontorartikler

- markedsføring

- rengøring

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

Hej

Prøv dette lin fra Startvækst, hvor der ligger bl.a. budgetmodeller m.v. til download http://www.startvaekst.dk/download

Så burde du have et godt udgangspunkt.

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)