Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentar søges til vores hjemmeside www.scandi-marketing.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

scandimarketing:
Venligst giv os råd - hvad vi mangler at tilbyde i vores butik og præsentere det rigtigt så kunderne kan føle sig "hjemme" selv om vi bor i Tyskland

Nogle lavere og mere konkurrencedygtige priser! Yes

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:28

Synes det er en meget uheldig hjemmeside.

Den udstråler på ingen måde professionalisme, den er uoverskuelig, og ligner den er tegnet i paint.

I vil sælge visitkort, brevpapir og flyers. Så skal man altså også kunne arbejde med grafisk opstilling.
Beklager jeg er meget hård, men jeg ville aldrig kunne se mig selv handle på en side, der virker så forkert. Og det i ønsker vel vores ærlige mening - den sælger jer ikke.

Det er en om'er.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 21:02

Som Dino også var inde på - så bliver man "blændet" af siden. Den er meget hvid.

Derudover så syntes jeg ikke at siden får de rigtige budskaber frem. Jeg ville kører langt mere på "Fleggaard bølgen". Fleggaard er nok den mest kendte virksomhed syd for grænsen.

I nævner det også selv - "Her handler du med lave tyske priser og på danske vilkår." Langt oppe i højre hjørne. Hvorfor er det "gemt væk"? Det skal da springe lige frem i hovedet på folk.

Lige efter det, så ville jeg køre på tysk kvalitet og punktlighed. Det er det, som tyskerne er elsket for. Vi får hvad vi vil have og til tiden! 

Det kombineret med "lave" priser - ville bestemt få mig til at kigge mere på jer.

PT. Så får jeg bare ikke den fornemmelse når jeg ser jeres side.

Derudover syntes jeg at der er mange eksempler på, hvad jeg ville kalde for "Duborg skole dansk". Mange sætninger etc. kunne være skrevet mere skarpt og i smartere vendinger.

Håber I kan bruge det til noget og selvfølgelig held og lykke med jagten i Danmark.

Med venlig hilsen fra en glad Sønderjyde...

/ Janus 

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:33
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:31

Hej Scandi Marketing

De priser i har på jeres hjemmeside, pålægges de fuld dansk moms når i sælger til et dansk firma, eller hvordan foregår det?

Jeg har kigget lidt på jeres priser på tryksager på jeres website, men jeg synes ikke helt jeg kan se om moms'en er som ved handel med ethvert dansk firma, nu hvor i ligger i tyskland?

Og hvad med forsendelse og ekspeditionsgebyr, er det samme priser som i DK eller?

Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:02

Lars Meyer:

Hej Scandi Marketing

De priser i har på jeres hjemmeside, pålægges de fuld dansk moms når i sælger til et dansk firma, eller hvordan foregår det?

Jeg har kigget lidt på jeres priser på tryksager på jeres website, men jeg synes ikke helt jeg kan se om moms'en er som ved handel med ethvert dansk firma, nu hvor i ligger i tyskland?

Og hvad med forsendelse og ekspeditionsgebyr, er det samme priser som i DK eller?

Hej, når vi sælger varer til Danmark og vi har jeres momsnummer CVR-nummer bliver der IKKE beregnet moms ovenpå fakturaen,,, men de priser I normalvis får fra et dansk trykkeri er normalvis også xxxx dkk + moms, så det svarer jo til det tilsvarende - fragt bliver beregnet med ca. dkk 75,00 pr. pakke - det kommer jo an på mængden som man bestiller...

Håber at det er svar nok, men betingelserne er jo så faktisk som i Danmark og vi bor jo også kun lige på den anden side af grænsen, som Fleggaard så ofte siger!!!!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)