Hej Therese
Med et site som dit har content en alt afgørende betydning og valget af et godt forum betyder meget. Pt er IPB det bedste på marked, med et meget stabilt produkt samt den bedste service i forhold til support. Som det er nu er der ringe integration med joomla da bbpixel kun understøtter den gamle udgave af IPB og ikke længere arbejder på at yde support til deres komponent. Jomsocial vil bestemt ikke være noget for dig, da det pt. vil kræve 2 profiler, hvis du vil bibeholde dit nuværende forum. Samtidig har udvikleren bag gennem en lang årrække haft svært ved at levere stabile produkter og bibeholde support. Ydermere rummer IPB både blog, Ip content, Chat, File sharing, venneliste, grupper status mm.
Som nævnt er IP Content også en mulighed, men det kræver programmering hvis du vil ha et tilfredsstilende resultat. Til gengæld vil du få det bedste resultat med fuld integration.
Hvis du har travlt... Er der wordpress som har en anstændig integration af IPB, og som samtidig er lige til at gå til. Hvis du ikke har travlt har du 2 muligheder.... Enten venter du på en bridge fra jfusion(er på vej) som integrere IPB med joomla. Ellers kan du venter du på at IPB får færdig udviklet deres IP CONTENT til at håndtere artikler/nyheder som man kender det fra nutidens CMS(det er kun på et meget tidlig stadie).
Personligt ville jeg vente på Jfusion og deres bridge, og lade IPB stå for profil håndteringen. |
Beklager mit sene svar!
Tak for alle jeres input
Jeg har valgt at prøve mig frem med Joomla og så vente på at Jfusion bliver færdig med deres brigde.
Hilsen Therese