Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal et CMS til MinGraviditet.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side www.mingraviditet.dk er lavet i frontpage, hvilket betyder at jeg selv skal ind og lave en masse arbejde, hver gang der bliver tilføjet et nyt billede til et galleri, sendt et spørgsmål til en ekspert, tilføjes et nyt punkt i menuen o.s.v.

Jeg leder derfor efter et CMS system som kan klare en side som ikke er blandt de helt store men alligevel vokser dagligt og det skal kunne integreres med mit nuværende Invision Power Board forum.

Kom med et bud på hvilket CMS jeg skal satse på Yes

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:18

Når du snakker om integrering med dit Invision Power Board forum, hvad mener du så helt præcist?

- Integrering findes jo på mange forskellige måder Smile

Men jeg kan tilbyde at opsætte et Joomla CMS med nogenlunde (der vil sikkert være enkelte varianter) samme design som du har nu.

Joomla har et administrationspanel hvorfra du kan redigere i dine artikler, nyheder og hvad du ellers har liggende på siden.

Kontakt mig på mail(snabela)prooi.dk hvis det har fanget din interesse Smile

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 11:27

Hej Frederik,

Jeg vil gerne have det sådan at man automatisk kan bruge ens brugernavn og password både i ens profil og på forummet, så de medlemmer der allerede er i forummet også får en profil på selve siden.

Mange tak :) Men jeg har planer om selv at lave det ;)

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:33

Hej Therese.

Efter 10 sekunders googling, kan jeg forstå at der findes et IPB komponent til Joomla.

Jeg ved ikke hvad komponentet koster, men det er vidst nok ikke gratis.

Anyway, så kan du nemt installere og opsætte dit site i Joomla, og så køre IPB derigennem.

Alt hvad jeg har lavet af dynamiske websites har jeg lavet i joomla, med tilfredshed so far.
Så det vil jeg også selvfølgelig anbefale.

God arbejdslyst.
Dennis :)

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:34

Therese Svendsen:

Hej Frederik,

Jeg vil gerne have det sådan at man automatisk kan bruge ens brugernavn og password både i ens profil og på forummet, så de medlemmer der allerede er i forummet også får en profil på selve siden.

Det kan du gøre let og smertefrit igennem joomla med IPB komponentet.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 11:36

Therese Svendsen:

Ja, så lyder Joomla som et rigtigt godt forslag.

BBPixel har lavet et Joomla IP.Board Integration.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:44

Therese Svendsen:

Min side www.mingraviditet.dk er lavet i frontpage, hvilket betyder at jeg selv skal ind og lave en masse arbejde, hver gang der bliver tilføjet et nyt billede til et galleri, sendt et spørgsmål til en ekspert, tilføjes et nyt punkt i menuen o.s.v.

Jeg leder derfor efter et CMS system som kan klare en side som ikke er blandt de helt store men alligevel vokser dagligt og det skal kunne integreres med mit nuværende Invision Power Board forum.

Kom med et bud på hvilket CMS jeg skal satse på Yes

Måske wordpress også var en mulighed: Der kommer en del op på søgningen http://www.google.com/search?q=wordpress+Invision+Power+Board&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7HPEA_da

Har dog ikke prøvet det selv med IPB, men wordpress er normalt et glimrende CMS

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Therese

Er der en speciel grund til at du ikke bare bruger IP.Content http://www.invisionpower.com/products/content/ , det er vel mest nærliggende da du iforvejen bruger forummet. Jeg ville ikke umiddelbart tro at Joomla er mere brugervenligt!

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:15

jeg kan også anbefale joomla her fra, jeg har brugt på min nye side www.webmasterdebat.dk hvor brugerne på siden også automatisk har en bruger på forumet og det hele var samtidig meget enkelt at sætte op.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:18

Jeg tror klart det bedste valg i dit tilfælde vil være Joomsocial . Altså hvis du vælger at bruge Joomla. Komponentet koster lidt penge, men det laver altså også lynhurtigt din side om til en facebook klon. Det er perfekt til et sådan community. Du skal nok regne med at bruge nogle tusinde på at få Joomla sat ordentligt op - det er vigtigt, at du får lavet din side rigtig første gang, også så den efterfølgende kan udvides (hold fokus på "skalerbarhed". Dette gør sig også gældende i forhold til fremtidig søgemaskineoptimering af dit website. Så selvom selve Joomla er gratis, så skal du nok regne med at lidt penge op af lommen - du får tilgengæld rigtig meget for pengene.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)