Hvis der er tale om en kendt mærkevarer, så skal du være meget opmærksom på, om der er tale om importerede varer fra USA. I såfald det er det, så skal du bede om, at se dokumentation fra varemærke ejer, om at denne import er sket lovligt...
Ellers risikere du problemer med det danske agentur.
Hvad er det du gerne vil vide sådan mere præcist ? Import priser på transport? Eller hvor er vi henne som udgangs punkt er der ingen told fra UK, men hvis varen er hentet til UK og bare videre shippet så vil du skulle betale told i Danmark.
Ja, men det der er tale om er fiskegrej, og det indebærer fiskestænger, fiskehjul, blink, blylodder, telte, fiskestole,kroge, og hvad man nu ellers kan komme på....
Det er lid svært at sige kilo og størrelse, men det med fragten kommer også først senere.
Det mest vigtigste er bare at finde ud af hvad en vare egentlig koster...
Men jeg kan forstå på det hele at der ikke er nogen told, så det er faktisk bare deres pris ganget med kursen.
Ja, men det der er tale om er fiskegrej, og det indebærer fiskestænger, fiskehjul, blink, blylodder, telte, fiskestole,kroge, og hvad man nu ellers kan komme på....
Miljøstyrelsen har så vidt jeg husker lavet et forbud mod brug af blyholdige produkter.
Miljøstyrelsen har så vidt jeg husker lavet et forbud mod brug af blyholdige produkter.