Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rudemontør Medarbejder søges til bilrude udskfitning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har erfaring med at skifte bilruder, hvis du er uddannet pladesmed eller har anden baggrund som gør at du kan skifte bus/bilruder så hører jeg gerne fra dig!

Du kan få en ide om virksomheden og arbejdet på vores hjemmeside www.rudefix.dk

Lad ikke vores geografiske placering holde dig tilbage fra at skrive en ansøgning

CV/ansøgning sendes til oa@rudefix.dk

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:49

Overvejet at udvide til jylland senere ???

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:00

det er planen! det er bare på nuværende et for stort geografisk område at dække i forhold til de besøgende som vi har fra jylland!

Hvis du er aktiv i branchen eller ønsker det så kontakt mig pr mail. så kan vi måske lave en vi "booker du skifter" aftale.

intet er gennemtænkt endnu! men send mig en mail hvis du er interessert i at indgå et samarbejde, så må vi se om vi kan finde en interessant løsning for begge parter :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:29

Søger igen :-)

Hvis du har en ven eller bekendt så lad vedkommende få chancen for et nyt job :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)