Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkkataloger - hvilke lande?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny vedr. hjemmside og webshop opbygning, og har nu fuldt nogle af debatterne vedr. linkkataloger her på Amino.

Men forstår nok ikke helt det med link kataloger, andet det kan give bedre respons på google. MEN, er ved at lave min webshop, som primært skal sælge software i APAC, så lyder mit spørgsmål: Skal jeg benytte linkkataloger i APAC (de lande jeg ønsker at sælge til) - eller kan jeg "bare" bruge de danske?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:39

Du skal forsøge at skaffe links fra de lande hvor du gerne vil have at dit website har en god placering i Google. Og du skal nok også tænke på links fra andre kilder end link-kataloger, da en ensformig linkstrategi er både kortsigtet og nok vil give dig begrænset værdi.

Inden du kaster dig ud i dette eventyr selv, bør du nok søge lidt viden om emnet, så du ikke laver enten dyre fejl eller blot spilder din tid. Prøv fx at kigge på SEO bøgerne fra Thomas Rosenstand og Mikkel deMib.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:15

Nicolai Lønne:

Du skal forsøge at skaffe links fra de lande hvor du gerne vil have at dit website har en god placering i Google. Og du skal nok også tænke på links fra andre kilder end link-kataloger, da en ensformig linkstrategi er både kortsigtet og nok vil give dig begrænset værdi.

Inden du kaster dig ud i dette eventyr selv, bør du nok søge lidt viden om emnet, så du ikke laver enten dyre fejl eller blot spilder din tid. Prøv fx at kigge på SEO bøgerne fra Thomas Rosenstand og Mikkel deMib.

Hej Nicolai,

Ja, jeg er igang med at undersøge nogle gode web sider, som kunne have interesse i at have et link til min kommende web shop.

Jeg følger Thomas og Mikkels blogs og svar her på debatten og på deres egne hjemmeside... Så jeg skal nok have en bog eller to!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)