Hej Kender I nogle usædvanlige abonnementer? F. eks. kan man abonnere på månedens buket fra den lokale blomsterbiks. Er der nogle produkter, som man kunne lave abonnementer på mod en lavere pris? Fordelen er jo, at man kan købe hjem i tilpas mål, da man ved, hvor mange produkter/varer man skal sende ud til d. 1. i måneden. F. eks kunne man abonnere på perler/sten til egen smykkeproduktion. Du modtager hver måned 100 stk. med et lille inspirationshæfte. Andre ideer? Michael |
Hej Michael,
jeg mener at netop abonnementer er en temmelig overset mulighed, og det er en af de ting jeg ofte har med i værktøjskassen, når jeg skal ud og rådgive kunder.
Rigtig mange produkter og ydelser kan/kunne med fordel sælges via abonnement: vin, delikatesser og specialiteter, hobbyartikler, skønhed og velvære, grøntsager (Årstiderne), kosmetik (Oriflame), hårde hvidevarer/elektronik (L'easy), dagligvarer (torvet.dk), ferielejligheder (time-share) osv. Men det kunne jo også være praktisk med et abonnement hos frisøren, tandlægen, værkstedet, biografen, håndværkeren, caféen mv.
Det er vist kun fantasien, der sætter grænsen :o)
Hilsen
Linda