Hej Jakob Der findes efterhånden et bredt udvalgt af regnskabsprogrammer, og ikke to er ens. Mit råd er derfor, at du prøver nogle forskellige af. De fleste regnskabsprogrammer, eller i hvert fald de online, tilbyder en gratis prøveperiode. Du skriver, at din virksomhed stadig er på hobbybasis, og det derfor virker overkill med et regnskabsprogram. Det kan jeg sagtens følge dig i. Jeg har også set flere anbefalinger på bare at bruge et Excel-ark i opstarten. Men fordelen, ved at vælge et regnskabsprogram fra starten, er, at du så slipper for at skulle overføre data mv., hvis/når du så beslutter dig for at bruge et regnskabsprogram. Det er sikkert svært allerede nu at forestille sig, hvor mange funktioner man får brug for i et regnskabsprogram. Men uden at holde den store salgstale (ja, jeg er nok ret forudindtaget, idet jeg arbejder for e-conomic Der er også mulighed for at udbygge med forskellige tillægsmoduler som lager- og projektstyring. e-conomic er 100% online, så du er i hvert fald ikke afhængig af at skulle ordne dit regnskab kun på én computer. Du er velkommen til at prøve programmet gratis i 14 dage, hvis det lyder som noget for dig. Mange hilsener |
@Thomas Sindberg:
Kan det passe, at man ikke kan uploade filer i e-moms? Hvad er tanken så, at man gør med bilag?
@Sisse Hansen: Tak for oversigten. Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på e-conomic.