Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sundaysucks!? Sjov ide til kreativt projekt...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino's.

Jeg har længe haft www.sundaysucks.com kørende som en joomla template uden noget egentligt indhold.

Planen var det skulle laves til en "spild tiden" hjemmeside med pics, videoer og flash spil, men er aldrig rigtigt kommet videre.

Hver måned er der omkring 50-100 besøgende der søger direkte på "sunday sucks" altså ikke noget SEO på siden.

Min tanke er nu at man da må kunne lave noget sjovt, elle rmåske nyttigt med siden. Og evt. få lidt ud af de besøgende.

Der er her jeg spiller bolden videre til jer! Nogle der har en god idé til en landing page eller noget i den stil?

Søger evt. en "partner" der har lyst til at køre et lille sjovt og kreativt projekt.

Ser frem til at høre jeres vilde ideer.

VH. Søren 

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:46

Jeg tænker på strømper med den pågældende tekst. Men sådan er vi jo så forskellige :D 

Du kunne eventuelt lave et koncept med noget nyt for hver uge, lidt alá en julekalender :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:57

Folk stener altid om søndagen, så måske du kunne kigge lidt rundt på nettet og finde de sjoveste videoer, ting fra autocompleteme.com, FML eller lignende, og smide dem op.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:12

Tak for de hurtige svar!

"stener-hjemmesiden" var også min første ide, har bare aldrig rigtigt fået ført den helt ud i livet. Synes du den holder?

På det seneste har jeg tænkt på at lave en helt sort template med et eller andet symbol man kan trykke på i midten. (evt. et stort spørgsmålstegn) og så med en aller anden efterfølgende effekt. Ved bare ikke rigtigt hvad det skulle være og hvorfor... derfor jeg prøver at blive lidt inspireret her.

Bliv endelig ved med at komme med iddeer.

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:21

Et videosite hvor man kan se hvordan folk søndags stener.

Du kan hver uge give præmier til de bedste stenere :-)

Folk kan så sende video ind af deres stener.

Partner @ The Social Agency 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:36

Tyler:

Tak for de hurtige svar!

"stener-hjemmesiden" var også min første ide, har bare aldrig rigtigt fået ført den helt ud i livet. Synes du den holder?

På det seneste har jeg tænkt på at lave en helt sort template med et eller andet symbol man kan trykke på i midten. (evt. et stort spørgsmålstegn) og så med en aller anden efterfølgende effekt. Ved bare ikke rigtigt hvad det skulle være og hvorfor... derfor jeg prøver at blive lidt inspireret her.

Bliv endelig ved med at komme med iddeer.

Den er langt fra unik, men nogle gange behøver man heller ikke genopfinde den dybe tallerken. Jeg tror bestemt den holder. Om ikke andet, så koster det jo ikke noget at prøve. Så kan du videreudvikle konceptet hen af vejen. Det eneste du egentlig skal bruge er et blog template, måske en anelse mere interaktivt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)