Folk stener altid om søndagen, så måske du kunne kigge lidt rundt på nettet og finde de sjoveste videoer, ting fra autocompleteme.com, FML eller lignende, og smide dem op.
"stener-hjemmesiden" var også min første ide, har bare aldrig rigtigt fået ført den helt ud i livet. Synes du den holder?
På det seneste har jeg tænkt på at lave en helt sort template med et eller andet symbol man kan trykke på i midten. (evt. et stort spørgsmålstegn) og så med en aller anden efterfølgende effekt. Ved bare ikke rigtigt hvad det skulle være og hvorfor... derfor jeg prøver at blive lidt inspireret her.
"stener-hjemmesiden" var også min første ide, har bare aldrig rigtigt fået ført den helt ud i livet. Synes du den holder?
På det seneste har jeg tænkt på at lave en helt sort template med et eller andet symbol man kan trykke på i midten. (evt. et stort spørgsmålstegn) og så med en aller anden efterfølgende effekt. Ved bare ikke rigtigt hvad det skulle være og hvorfor... derfor jeg prøver at blive lidt inspireret her.
Bliv endelig ved med at komme med iddeer.
Den er langt fra unik, men nogle gange behøver man heller ikke genopfinde den dybe tallerken. Jeg tror bestemt den holder. Om ikke andet, så koster det jo ikke noget at prøve. Så kan du videreudvikle konceptet hen af vejen. Det eneste du egentlig skal bruge er et blog template, måske en anelse mere interaktivt.