Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"flere besøg" / seo tips

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der af  "flere besøg" / seo tips i kan anbefale ?

--Kender--

H1-H3

linkbuilding

META -> keywords, description, og nogle andre "meta ting"

billeder med alt

<b> på overskriften

alt på overskriften

favicon.ico (ved ikk om det er seo )

-- social --

har add this på alle produkt sider.

har facebook firma profil.

--

Det med linkbuilding det er man linker rundt på ens ejen side samt nogle andre..? ikk' ??

--

Ohh??

Vil det være det være en fordel at ordne de fejl som W3C validator viser.

 

 

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Hvis du gerne vil vide noget mere om SEO, kan jeg anbefale dig at købe SEO-Lex af Thomas Rosenstand eller SEO 2.0 af Mikkel deMib. (Begge bøger kan også downloades i gratis light-versioner, som man også kan få meget ud af).

Ellers kan du også ganske gratis læse nogle samlinger af gode SEO-indlæg på blogs hos f.eks. Lars Bachmann eller Thomas Rosenstand. (Begge links går direkte til deres SEO guider for begyndere).

Og lige angående linkbuilding, så dækker ordet normalt over at arbejde med at få andre sider til at linke til sin egen. Og det er rasende vigtigt for gode placeringer - især på områder med stor konkurrence.

W3C validering spiller ikke nogen rolle for SEO. Der skal du mere fokusere på, at der ikke er nogle tekniske problemer, der står i vejen, så søgemaskinernes robotter ikke kan komme rundt på dit site. (menuer, de ikke kan læse etc.)

Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget på de blog indlæg et par gang.

og tror også de bøger.

ser ledt mere på disse ting... ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad jeg lige kan komme på den bedste besvarelse af dine spørgsmål

Lav en blog på siden tilmelde blogges rss -feed , portaler

Bruge H1 I Overskrifter med dine søgeord i tekst , alm. Tekst h3 ville jeg bruge.

Deltage i forummer debatter ,

Social booking mark Site tilmeld dig portaler ,jeg har brugt google og kigget om de portaler jeg har tilmeldt mig , nøjes med overskrift links end at gengive hele teksten .pga. duplikat ellers problem

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til.

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach

 

http://siteexplorer.search.yahoo.com/

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

læs gerne denne blog der står super meget om søge optimering www.larsbachmann.dk/

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

carsten:

Hvad er der af  "flere besøg" / seo tips i kan anbefale ?

--Kender--

H1-H3

linkbuilding

META -> keywords, description, og nogle andre "meta ting"

billeder med alt

<b> på overskriften

alt på overskriften

favicon.ico (ved ikk om det er seo )

-- social --

 

har add this på alle produkt sider.

har facebook firma profil.

--

Det med linkbuilding det er man linker rundt på ens ejen side samt nogle andre..? ikk' ??

--

Ohh??

Vil det være det være en fordel at ordne de fejl som W3C validator viser.

 

 

 

 

 

 

H1-H3: Har en effekt - men er strækt overvuderet. Spild ikke alt for mange kræfter her

Favicon.ico: Ren "blær" - ingen seo-effekt.

Linkbuilding: Gode links er vigtige. Brug ikke for mange kræfter på linkkataloger, men skaf links fra sider der er relervante (handler om det samme som din side, som ranker godt i søgemaskinerne)

Meta Keywords: Bruges ikke af google mere. Spild af tid

Billeder med alt-tag: Godt hvis du skal have dine billeder indexeret

Validering: Så længe at siderne læses korrekt af alle browsere skal du ikke bekymre dig.

 

Mine råd:

  • Godt unikt tekstindhold - ikke noget som du har fundet rund på nettet og copy-pasted ind. Google elsker ren tekst i store mængder.
  • Ankere på dine underoverskrifter - så har du god chance for at få "hop-til-links"
  • Brødkrummesti - er du heldig udskiftes din url i google med brødkrummestien
  • Fed skrift på primære søgeord i din tekst (overdriv ikke)
  • God intern linkstrukur: Link godt imellem dine egne sider - lidt ala wikipidia (overdriv heller ikke her! kun et link til samme underside pr url)
  • Smid et link i din aminosignatur, og udfyld nogle flere informationer i din profil så den er 80% udfyldt... herefter bliver din profil også offentlig, og her kan du oprette et link til din side
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Meta Keywords: Bruges ikke af google mere. Spild af tid

"ved det" men de bliver lavet automatisk Såå...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

H1-H3: Har en effekt - men er strækt overvuderet. Spild ikke alt for mange kræfter her

Jeg syntes ikke det er spild af tid. Jeg har taget tekst fra en side med pr4 og kopiret det ind på  en nystartet side og givet dem h1-h3 titler og en uge efter kommer google forbi og jeg har overhalet dem på google på flere af de søgeord som var på siden..

det kan være smagssag men mine erfaringer er gode.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Jeg syntes ikke det er spild af tid. Jeg har taget tekst fra en side med pr4 og kopiret det ind på  en nystartet side og givet dem h1-h3 titler og en uge efter kommer google forbi og jeg har overhalet dem på google på flere af de søgeord som var på siden..

det kan være smagssag men mine erfaringer er gode.

 

Jeg siger ikke at det er spild af tid. Jeg siger bare man ikke skal bruge for mange kræfter på det - mange tror at det er en mirakelkur, hvilket det bestemt ikke er tilfældet...

Pagerank er ikke en rankingfaktor - men kun vejledene. At kopire en tekst over på ens site der allerede er tilgængelig på nettet er en farlig strategi som ikke kan anbefales. Det kan godt være at du har været heldig på kort sigt - men ingen siger det virker på længere sigt

 

Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Jeg siger bare man ikke skal bruge for mange kræfter på det

det gør jeg heller ikke det bliver lavet automatisk ved produkt navnet

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:

 

Bautik:

 

Jeg syntes ikke det er spild af tid. Jeg har taget tekst fra en side med pr4 og kopiret det ind på  en nystartet side og givet dem h1-h3 titler og en uge efter kommer google forbi og jeg har overhalet dem på google på flere af de søgeord som var på siden..

det kan være smagssag men mine erfaringer er gode.

 

Jeg siger ikke at det er spild af tid. Jeg siger bare man ikke skal bruge for mange kræfter på det - mange tror at det er en mirakelkur, hvilket det bestemt ikke er tilfældet...

Pagerank er ikke en rankingfaktor - men kun vejledene. At kopire en tekst over på ens site der allerede er tilgængelig på nettet er en farlig strategi som ikke kan anbefales. Det kan godt være at du har været heldig på kort sigt - men ingen siger det virker på længere sigt

 

Ingen tvivl om det virker, jeg har lagt foran dem i 2måneder nu?

Ja PR er vejledene. men at komme som en 7 dags gammelt domæne mod et der har ligget på nettet siden '98 og ændre deres tekst med H-titler og så sparke dem væk fra første pladsen må da siges af være mærkbart?

Men jeg holder mig til min taktik :) Det virker :)

Og det er rent og skær test den side jeg har gjort det med, men jeg afviser slet ikke jeg benytter samme taktik på andre sider med held:)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)