Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter startpakke - Grafisk Design

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, nu har jeg fulgt lidt med på sidelinjen i et stykke tid og kan se at prissnakken er oppe og vende igen, endda i flere tråde. Nu vil jeg ikke blande mig i Inmedias priser osv. og var da også i tvivl om jeg skulle skrive i denne tråd. Men nu gør jeg det. Så jeg beklager hvis jeres tilbud er blevet udhulet af denne debat..

Men jeg kan fortælle at mit udgangspunkt da kom ind på Amino var at have en pris som jeg forventer at Iværksættere vil og kan betale. Man kan ikke forvente at en nystartet virksomhed prioriterer et nyt logo/design særligt meget, da der er meget andet der er vigtigere, og ikke mindst at bruge sine penge på. ( Det har Martin T. selv sagt, ja han har. ) Og det må jeg nok også give ham ret i.

Men dermed ikke sagt at det er okay at dumpe priserne. Bl.a lave ting "næsten" gratis og sådan noget, det er ikke bare dumt, men skaber også et forkert billede af hvad grafisk arbejde koster. Hvor mange stiller eksempelvis spørgmål ved hvad en Advokat, ejendomsmægler, tandlæge koster. Men når vi snakker grafisk arbejde forventer folk at få det næsten gratis efterhånden. Også mere etablerede firmaer desværre. Så dem der dumper priserne ( især her på Amino ) tænk på at der er nogen der skal leve af det her, ikke mindst jer selv. At være så billig som muligt kan og bør aldrig være et mål i sig selv.

Og hvor ville det jo bare være fedt at have et budget at gøre godt med som det 11deisgn havde i forbindelse med SKAT. 13 millioner ville godt nok lune på firma kontoen..

Mange venlige hilsner:
Thomas Niels Thomsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:00
Det er et kanont emne, som jeg også selv har forsøgt at sparke lidt til i min tid herinde, men det lykkes aldrig, så har opgivet lidt igen, nok fordi man ramme langt de fleste firmaer hvor de er ømmest.

Om man dumper priserne herinde ved jeg ikke, men seriøst så stor en kundekreds kan det vel umuligt være herinde ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:21
Syntes faktisk, at prisen på 7500 kr er et godt tilbud. Og jeg tilhører trods alt til målgruppen, så det siger da lidt

Under 3000 kr. bliver det faktisk lidt bekymrende medmindre, at der aftales "venstrehåndsarbejde".

Fik for et par måneder siden hentet flere forskellige tilbud på mit nye logo, billigst tilbud 550 kr. ex moms, dyreste logo 12000 kr. ex moms.

Jeg har en kollega som også lige er blevet selvstændig var lige ved at bruge 70000 kr. på det "store" tilbud. Så desværre er priserne MEGET svingende.

Jeg føler mest med dem der ikke kender til markedet og fx siger jatak til at betale 70000 kr. for noget som måske burde koste 10000 kr. 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 21:39

Priser og kvalitet hænger ofte sammen... Og jeg kan da oplyse fra min tid hos tre forskellige reklamebureauer at vi (Inmedia) lægger et godt stykke under den "normale" pris. Og som sagt... det er jo bare et tilbud

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:59
Hej InMedia

Jeg har sendt jer en mail, gennem jeres hjemmeside.

Send mig gerne et svar så hurtigt som muligt.

Rigtig flotte referencer:-)

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:11
Hej Nikolaj

Jeg har forsøgt at kontakte dig på din mail, men har endnu ikke hørt fra dig - så jeg kom i tvivl om det er den rigtige mailadresse jeg har skrevet til?

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)