Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vrøvler Thorborg?!?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Ami´s

Sad lige og lurede om man skulle blive plus medlem og så den tilhørende you tube film af Hr. Thorborg. Han nævner man bla. inkludere for 500kr sponsorlinks? Men ser man denne reklame står der 300kr? Hvad for man?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:40

Jeg vil tro, at filmen er optaget, mens værdikuponen stadig var på 500 kr. Det beløb er blevet sænket siden.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:46

Jeg venter spændt på min bog jeg skulle få sammen med mit plus medllemskab, på min velkomst mail står der den vil kommer til november Confused

Venter på support svarer migfor det håber jeg ikke passerSmile

/allan

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:36

Allan Hansen:

Jeg venter spændt på min bog jeg skulle få sammen med mit plus medllemskab, på min velkomst mail står der den vil kommer til november Confused

Venter på support svarer migfor det håber jeg ikke passerSmile

/allan

Hej Allan

Nej det passer ikke Big Smile. Det er en gammel ordlyd, der skulle have være ændret. Den er nu ændret til "inden for tre uger". Vi sender typisk liste over nye modtager afsted til vores distribution hver fredag, så du burde modtage den inden for 1-3 uger. Såfremt det ikke er tilfældet må du lige kontakte mig.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:38

Hej Trio3

Martin lavede videoen før tilbuddet med E-Pusher blev lanceret. Før dette tilbud fik man kr. 500 i sponsorlinks, men i tilbuddet får man altså for kr. 300 og E-pusher (og så for kr. 10,- mindre så det er noget af et slagtilbud for at være ærlig Surprise).

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)