Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har google monopol i hele verden?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig bare indrømme det. Jeg bruger ikke megen med nogen tid på SEO. Jeg kan se effekten af tiden der er brugt og suger guldkorn til mig her på Amino.

I forhold til min hovedbeskæftigelse som primært er amerikanske kunder har jeg haft mig kik på hvordan det går i forhold til google.

Som en ny aktivitet har vi i julen åbnet en ny italiensk hjemmeside. Til min store overraskelse er det yahoo der giver vanvittig mange link. Jo - jeg har nok en anelse om at yahoo bruges mere hernede - ikke mindst på omfaget af yahoo-mails som jeg støder på.

Er det sådan at der er nogle lande, hvor der er andre søgemaskiner end google, der er den dominerende?

Henrik

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Ja, i østen er der "Baidu", som er meget store. Du kan se mere om den på Google :-)

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det godt nok en lidt gammel statistik, men Søren Sprogø samlede i 2008 nogle statistikker over søgemaskinernes andele i forskellige lande i Europa. Det blev samlet i et blogindlæg som du kan her.

Kim Andersen's blog om Umbraco, sociale medier, web 2.0, Google, SEO, webudvikling mm.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

KimAndersen:
Nu er det godt nok en lidt gammel statistik,

Hej Kim,

Tak for henvisningen. Jeg fandt den rapport som tallene i Sørens blogindlæg var taget fra og kan se at google skulle stå for 80% af søgemaskinerne dengang. Det svarer så ikke til den oplevelse vi har nu, hvor yahoo skaber langt mere trafik.

Men okay det er da et wake up call og vi må se at få set noget mere på yahoo.

Henrik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)