Søger leverandør af leggins
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
SYLK
Skrevet
04-01-2010 kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Godt nytår til jer allesammen og mange gange undskyld hvis denne tråd er blevet placeret forkert. Var lidt i tvivl :-)
Jeg søger en leverandør til min webshop , hvor jeg ønsker at sælge leggins, alle former.
Primært leggins med læderlook, som er meget moderne nu, for de unge piger mellem 15-20 år.
Sølv, guld, sort, "perlet" osv.
Kontakt mig venligst på msn: simonbrask@hotmail.com
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Hej,
Hvis ikke du er klar over det, så kan du fnde leverandører på hhv.
alibaba.com
kompass.dk
Ellers kig på ebay.com, skriv til nogle af leverandørerne derinde, sås akl de nok lave en super pris.
Håber du kan bruge det til noget!
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
SYLK
Skrevet
06-01-2010 kl. 17:10
Svar
Hej.
Mange tak, nej var jeg ikke klar over - min første webshop. :)
Prøver og finde dem som sælger til online-mode.dk, catwalkdeluxe.dk - men nu ikke nemt..
Mange tak for hjælpen..
Svar
Tilmeldt 9. Mar 09
Danobelitz
Skrevet
06-01-2010 kl. 17:16
Svar
Hej Zimonb,
Jeg har en del leggins (læderlook) tilbage, så du kan bare kontakte mig her: sgt_speirs@hotmail.com, hvis det har interesse.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
SYLK
Skrevet
06-01-2010 kl. 17:18
Svar
Tak. Har tilføjet dig på MSN. :-)
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
SYLK
Skrevet
06-01-2010 kl. 17:43
Svar
Mærket hedder Zaza, men når jeg søger på alibaba der og de andre, kommer der intet frem.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
SYLK
Skrevet
06-01-2010 kl. 21:57
Svar
Nu når jeg kigger på siden Alibaba.com der, kan jeg se der er store mærker som Christian Audigier i leggings osv.
Hvor sikker kan jeg være på at de så er ægte? Går ikke jeg sælger falske varer i min webshop jo..
Svar
Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Thomas Clausen
Skrevet
06-01-2010 kl. 22:19
Svar
Du kan være 99,9% sikker på de vare du finder på Alibaba er fake - sørgeligt men, sandt.
Herudover skal du tænke dig godt om mht. til hvilke produkter du prøver at få hjem til DK, der er strenge regler for mærkevare produkter der prøves importeret fra et ikke EU land.
mvh.
Thomas
Svar
Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
N/A
Skrevet
06-01-2010 kl. 22:22
Svar
Hej Simon.
Det du i første omgang kan gøre, er at researche på leverandør (Google etc.) og se om der skulle være nogle der er blevet snydt eller lign. Samt hvis der er nogle date på firma og andet.
Hvis det virker OK kan du så videre kræve/købe en vareprøve og tjekke op med ægte produkter for at sikre dig.
Det kræver lidt arbejde at komme til bunds i om du står med en reel leverandør, men du bliver trods alt gladere i sidste ende.
Svar