Hej IMD. Nej, det er ikke spor sjovt at tænke på, at 90% knækker nakken :-) (Jeg ved godt, det var sagt med sarkasme). Jeg har såmænd heller ikke glemt, at ideen, historien - og dermed vinen skal sælges. Men jeg henvender mig i dette forum, for at få gode tips til, hvordan jeg IKKE bør brænde penge (eller andre ressourcer) af, på at få vinen solgt. Og jeg synes jo allerede det er strømmet ind med gode tips og ideer. Det er muligt, at mit projekt ligner "noget filantropisk dagdrømmeri" pga en lidenskab for vin. Det er IKKe tilfældet. Jeg kan godt lige et glas vin indimellem, men jeg drikker ikke et glas, hver anden dag. Dette projekt er udelukkenden startet med henblik på ..... profit! :-) Og idet projektet er startet, udelukkenden for såkaldt egne midler, er det mit helt klare mål, at disse investerede midler skal frigøres igen, ved at vinen sælges ... og det kan KUN gå for langtsomt. Jeg har så ganske vist foretaget en investering i vinen, inden jeg vidste med 100% sikkerhed, om jeg kan sælge vinen. Men som nævnt, er det bl.a. for at have et rigtigt godt salgsargument: "Vinen kan leveres straks" :-) Venlig hilsen, Lene |